Berichtdetails
Wanneer ik een e-mail wil verwijderen wordt de e-mail "doorgestreept" en wordt grijs.
(het geldt alleen in mijn postvak "IN" van mijn normale provider email)
Maar de e-mail wordt niet verwijderd .
Is dit een instelling in Windows
Ik werk met Windows 10 en MS Outlook 2007
Hoe kan ik dit oplossen?
Het vinkje hier inschakelen maakt niets uit
Soundman
Dit is ooit een probleem bij Ziggo geweest, lees ik elders, maar het zou nu een instelling zijn in Outlook van Office 2007.
Ik denk dat je een account hebt ingesteld als Imap.
IMAP in Outlook heeft zo iets als: "Proces Marked Items", de Mail Server doet dan - datgene wat je eerder hebt aangegeven, aan de Mail Server: de Deleted Items (die zijn doorgestreept) worden dan daadwerkelijk, verwijderd - online/realtime.
(Deze optie bevindt zich onder de Rechtermuisknop, op je Postvak IN klikken.
Zou je daar eens willen kijken?
Het heeft in elk geval niets met Windows 10 te maken.
Niek
Hallo Niek,
Bedankt voor je reactie.
Hier zie je hoe ik in Outlook 2007met de rechtermuisknop op de IMAP heb geklikt.
Met de rechter muisknop geklikt.
Als ik dittoch verkeerd heb gedaan hoor ik het graag.
Het werkt(bij mij ) niet automatisch in Outlook 2007,wat ik graag wil.
Kijk naar de link in mijn eerste bericht waar opties staan om het automatisch in
te stellen. Ook dit werkt niet (bij mij)
Snap hier echt geen HOUT van
Het enige wat ik gevonden heb dat je de "vervallen/gemarkeerde items "Handmatig" kan verwijderen. (zie hiervoor ook mijn link in DIT berecht.
Soundman
Ik klik alleen op de delete knop en dan is de mail verdwenen naar de prullenbak
etc
advp
Ik kan de bijlage in Snaggit niet lezen. Ook inzoomen gaat niet.
Als je Outlook afsluit en weer opent zijn dan de gemarkeerde mailtjes ook niet weg?
Niek
Klik in de onderste plaatje eens op " Verwijderopties" kijken of je daar de zaak anders kunt instellen.
Niek
Niek, dat gaat óók niet
Klik op de link in mijn éérste berIcht!
Soundman
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club