SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
WLM
Geplaatst op 14 december 2015 om 17:11 door Henca

Sinds ik teruggegaan ben van W10 naar W7 heb ik problemen met WLM. Bij opstarten krijg ik steeds:
Windows Live Mal database wordt hersteld en dan start hij op. Ook kan ik de map verwijderde items niet legen en moet stuk voor stuk de mails voorgoed verwijderen. Ook kreeg ik alle mails van verleden jaar weer terug, kortom..een puinhoop. Via Microsoft krijg je ook geen echt antwoord. Ik heb hem al tig keer opnieuw geinstalleerd, heb zelfs het hele account uit mijn p.c.verwijderd maar zo gauw ik alles opnieuw instel, krijg ik die corrupte WLM weer. Er hebben meer mensen last van die teruggegaan zijn van W10 naar W7 of 8. Weet iemand hier raad?

2 reacties
Dirk Boom zegt:

De oude mails komen waarschijnlijk terug omdat WLM zo was ingesteld dat ze bij de provider moeten blijven staan nadat ze zijn opgehaald. Dat is een hulpmiddel bij POP om mail toch op meerdere apparaten te kunnen zien of om een backup te hebben. Dit terugkomen is dan eenmalig. IMAP (indien mogelijk) doet dat beter.

14 december 2015 om 19:10.
Henca zegt:

Dank Dirk.
Ik heb natuurlijk ook bij de webmail van Ziggo gekeken om daar eventueel alles weg te gooien maar daar stond niets......
Henc@

14 december 2015 om 23:02.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club