SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Fout e-mailadres
Geplaatst op 6 juni 2016 om 13:14 door Klaartje

Werk met IE11, Windows7 en WLM
Omdat er nog steeds problemen zijn met mijn PC, en er al een X aantal monteurs zijn geweest, zowel van de provider als van een PC-bedrijf, kom ik nog steeds vreemde dingen tegen.
Vanmorgen wilde ik een test mail aan mijzelf sturen. Als ik mijn e-mailadres wil intikken wordt dat automatisch aangevuld. Tot mijn verbazing komt er dan een oud e-mailadres, van mijn vorige provider, te voorschijn. Daarom kwam ook dat test mailtje bij mij niet binnen.
Bij Internetopties Account staat wél mijn juiste e-mailadres.
Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

2 reacties
kareltje zegt:

Bij je contactenlijst dat foute e-mailadres verwijderen?

6 juni 2016 om 13:27.
Klaartje zegt:

Bedankt Kareltje. Toen ik het bericht had verstuurd, kreeg ik ineens een helder ogenblik om naar contactpersonen te gaan. Ik heb daarna ook direct weer een berichtje gestuurd omdat ik het had gevonden.
Groetjes

6 juni 2016 om 13:44.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club