Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Goed emailadres
Geplaatst op 6 juni 2016 om 13:24 door Klaartje

Sorry, sorry, het probleem met dat oude e-mailadres heb ik net kunnen oplossen.
Ik ben naar de map contactpersonen gegaan, en daar stond dat oude e-mailadres in. Ik heb dat nu veranderd.
Het is wel vreemd, want eergisteren heb ik ook een test mail aan mijzelf gestuurd, en die kwam wél goed binnen. Soms denk ik weleens door al die problemen die ik heb, dat ik een Hacker heb.
Zou dat kunnen?

7 reacties
Niekie zegt:

Dat denk ik niet. Je hebt neem ik aan een beveiligings programma draaien. Een hacker richt zich liever op grote bedrijven zoals DSM of Phillips.
In deze vraag over "kan niet opslaan" vertel je over de buddy van xs4all.
Die heeft een tweede account aangemaakt en dat blijft n.m.m. problemen geven op de pc.

Het beste is de pc gewoon geheel opnieuw te laten installeren. Backup dan wel je gegevens.

Niek

6 juni 2016 om 15:50.
Klaartje zegt:

Dat stelt mij al weer gerust van een eventuele Hacker. Onlangs is hier iemand van een PC-bedrijf geweest, waar ik vorig jaar mijn computer heb gekocht, en die vond het nodig om er nieuwe Software op te zetten. Joost mag weten wat. Wel gevraagd maar kreeg daar geen antwoord op. Eerder is hier die buddy geweest van xs4all, maar dat heeft niets geholpen.
Bedoel je met opnieuw installeren Windows7?
Ik zal xs4all vragen of zij mijn account willen veranderen in mijn standaard account, wat ik gebruik voor WLM.

6 juni 2016 om 16:24.
Niekie zegt:

Ik bedoel inderdaad Windows geheel opnieuw installeren en dan je foto's documenten, e-mail etc weer netjes terug zetten.

En het account wat ik bedoel, heeft niets te maken met xs4all.
Het gaat om het feit dat die eerste buddy van xs4all, of de pc leverancier 2 accounts heeft aangemaakt op je pc en daar draaien de meeste problemen om op je pc.

Niek

6 juni 2016 om 16:36.
Klaartje zegt:

Nu wordt het mij wat duister. Die buddy van xs4all óf xs4all zelf, heeft dat jjcn@ account aangemaakt toen ik een abonnement bij hun nam. Vanmorgen zag ik dus dat account van mijn vorige provider, wat ik direct heb verwijderd. Volgens mij heb ik een gewoon e-mail account én dat account van xs4all. Waar kan ik die accounts vinden? Bij e-mailaccount staat maar één account. Misschien is het beter dat ik toch maar thuishulp aanvraag?
Klaartje

6 juni 2016 om 16:53.
Niekie zegt:

Wat je vanmorgen zag, was een e-mail adres uit je contactpersonen lijst, als ik je andere vraag goed heb gelezen. (een mail naar je zelf kwam niet aan).

Daarnaast heb je inderdaad een e-mail account van je provider (laat dat zo)

En je hebt een account om in te loggen op de computer. Die laatste kan sinds Windows 10 hetzelfde zijn (de inlog naam dan) als je eigen e-mail adres (het e-mailaccount van je provider dus)

Elke gebruiker die op een pc werkt, heeft nl ook een "account" op die pc. Vóór Windows 10 hadden die twee niets met elkaar te maken.

Als ik veel van je vorige vragen doorlees, vooral over het niet kunnen opslaan van bestanden is het duidelijk, dat er op je pc 2 accounts zijn.
Deze gaf je toen op:
Hanna2
Noort 12

Lees deze anders nog even door. Ik legde in die vraag uit, wat er vermoedelijk aan de hand is met de pc.

En anders inderdaad thuishulp. Die kunnen het denk wel oplossen, als ze de rechten op de mappen goed zetten, zodat je weer ongestoord kunt computeren.

Niek

6 juni 2016 om 22:32.
Klaartje zegt:

Ik wilde de PC afsluiten toen ik zag dat je nog een reactie gaf. Sorry, ik heb het even vlug doorgelezen, maar morgen ga ik het goed bestuderen;).
P.s.,
het begint een beetje tot mij door te dringen wat je bedoelde met die 2 accounts. Er hebben er zelfs 4 opgestaan! Ik wist niet dat je b.v. Hanna2, een account noemt. Dacht altijd dat het 't emailadres was. Goed, morgen weer verder. Zal thuishulp aanvragen.
Veel bedankjes voor je meedenken.
Klaartje

7 juni 2016 om 00:02.
Niekie zegt:

Graag gedaan en bedankt voor het terug melden.

Niek

7 juni 2016 om 12:39.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club