SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Geen e-mail
Geplaatst op 6 juli 2016 om 16:14 door plieger

Ik heb sinds vanmorgen geen e-mail.
Heb al de hele dag geprobeerd hem terug
te zetten helaas zonder resultaat.
Ik krijg dat ik na gebruik van een bepaalde poort
moet inloggen.


(Zie 2e deel van dit bericht bij reacties, was over 2 berichten verdeeld, beheerder MaritaA)

Knipsel4000.JPG
10 reacties
MaritaA zegt:

Aanvulling van Plieger (verplaatst door beheerder ivm duidelijkheid)

Geplaatst op 6 juli 2016 om 16:23 door plieger

Om het duidelijk te maken.Hier ziet u binnen de
cirkel waar ik moeilijkheden heb.
Hopelijk kan mij iemand de oplossing geven
Ik weet niet hoe ik op de poort moet inloggen

kippertje.jpg
6 juli 2016 om 17:09.
Niekie zegt:

Ik begrijp dat U Windows Live Mail gebruikt met een Ziggo account. (voorheen @home.nl)
Hier leest u de instellingen voor een Ziggo account.

Maar hier lees ik dat er de laatste dagen nogal wat storingen zijn bij Ziggo.
Ik zou dan ook niets wijzigen, maar even de helpdesk bellen.

Niek

6 juli 2016 om 17:34.
plieger zegt:

Niekie,ik heb al zaken veranderd.Toen kwam op het einde
dit naar voren.Ik heb alles zover mogelijk volgens de regels
gedaan,nieuw wachtwoord gemaakt en volgens de regels van
Ziggo ge-installeerd
Gaat het dan werken als de storing voorbij is??

6 juli 2016 om 17:54.
Niekie zegt:

"Alles zover volgens de regels" werkt vaak niet in computerland.
Het zal exact goed moeten zijn.
Hou de site met storingen in de gaten.
Als die niet (of niet meer) in uw omgeving zijn en het werkt niet, zou ik de helpdesk bellen.

Niek

6 juli 2016 om 18:06.
plieger zegt:

Heb hulp aangevraagd bij SW

6 juli 2016 om 23:11.
plieger zegt:

Ik ben zo ver gekomen dat ik de mapjes
zie vliegen van links naar rechts.Maar de server verbreekt
steeds de verbinding.Ik had Avast tijdelijk uitgeschakeld.
Ik ga steeds vermoeden dat er iets met de server is.Heb de
hele zondag geen TV gehad

11 juli 2016 om 08:03.
Niekie zegt:

Ik zou Ziggo eens bellen. Zij kunnen vanaf daar zien of je verbinding in orde is.
Heb je het modem van Ziggo al een keer van de spanning afgehaald en na 10 min. weer aangezet?

Niek

11 juli 2016 om 10:25.
Jelle-46 zegt:

Niek is dat niet het zelfde probleem als wat ik heb gehad, daar gingen de mapjes ook van links naar rechts en de server verbrak hem ook iedere keer.
Alleen ik heb geen ziggo.

11 juli 2016 om 13:42.
Niekie zegt:

Nou Jelle bij jou was het de twee traps verificatie van @outlook.com zie hier.
Maar Plieger mailt zo te zien naar @home.nl. (tegenwoordig Ziggo)

Niek

11 juli 2016 om 14:09.
Jelle-46 zegt:

He ik dacht ik bemoei mij er even mee ik weet ook wat maar nee hoor succes ermee.

11 juli 2016 om 15:05.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club