Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Gebruikersnaam.
Geplaatst op 8 juli 2016 om 22:34 door Jelle-46

Ik weet dat het hier niet thuis hoort, maar ik heb al twee mail's verstuurd naar Senior web maar krijg geen reactie.
Wat is het probleem ik wil mijn gebruikers naam veranderen maar dat lukt voor geen meter ik heb van alles geprobeerd maar helaas het lukt niet.
Ook denk ik dat het E-Mail verkeer met Senior web ook niet vlotjes werkt heb al twee mail's verstuurd naar Senior web maar geen reactie.
Heeft iemand een idee of er wat aan de hand is bij Senior web.

15 reacties
Niekie zegt:

Ik denk dat er veel e-mails binnen komen bij SW en dat u vanzelf aan de beurt komt, maar om uw gebruikersnaam te wijzigen, logt u in op de website van SW.
U klik helemaal bovenin (rechts van het midden) op "Mijn Seniorweb"
Daarna klikt u in de linker kolom op "Mijn profiel"
Daar kunt u uw gebruikersnaam wijzigen.
Vergeet niet daarna op "opslaan"te klikken.

Niek

8 juli 2016 om 22:56.
Jelle-46 zegt:

Niek dat heb ik allemaal gedaan, maar wat ik ook intik alles word geweigerd vul ik mij oude gebruikersnaam weer in en dat werkt wel.
Niek ik wacht af bedankt voor je reactie.

8 juli 2016 om 23:12.
Jelle-46 zegt:

Profielfoto is wel gelukt wachten verder af.

8 juli 2016 om 23:28.
Niekie zegt:

Welke foutmeldings tekst krijgt u?

Niek

9 juli 2016 om 07:37.
plieger zegt:

Ook ik heb die moeilijkheid.Ik weet niet of u
Ziggo heeft,maar daar is het echt een rommeltje
op het ogenblik.Als je geholpen wil worden moet je
€ 40,00 neertellen,dan komt de monteur.
Ik denk dat SW gewoon niet ontvangt.Ik wacht al van
06-07-2016

9 juli 2016 om 09:27.
plieger zegt:

Niek,ik denk dat Seniorweb de mails helemaal niet ontvangt!!!
Ook ik zit met hetzelfde euvel,als hier omschreven.
Ik heb de eerste aanvraag voor hulp gedaan op 06-07-2016
en de tweede op 08-07-2016.
Ik weet niet wat er fout is,maar ik kreeg berichten terug
van september 2015.Deze waren door mij direct verwijderd.
Dus ik denk dat de server bij Ziggo goed door de war is.

9 juli 2016 om 09:45.
MaritaA zegt:

Beste mensen,

Nota hiervan genomen, en zal doorgegeven en
opgenomen worden met SW
Maar zelf eens bellen naar SW???, kan en mag ook.
Dit is puur een extra service van de beheerder(s) om dit door te geven, het heeft verder niets van doen met de clubs.



beheerder MaritaA

9 juli 2016 om 11:40.
Dirk Boom zegt:

Beste 260870,
Even terug naar de vraag:
Is het al gelukt om de Seniorweb- gebruikersnaam aan te passen?

9 juli 2016 om 16:48.
Jelle-46 zegt:

Niek dit krijg ik te zien: De door u gekozen gebruikersnaam is niet beschikbaar.
De gekste gebruikersnamen heb ik geprobeerd maar niets werkt vul ik mijn oude gebruikersnaam in dat werkt wel weer.
Plieger ik heb geen ziggo maar het mail die ik gestuurd heb naar senior web zijn van ongeveer de zelfde datum.
Marita alles werkt en ik heb de tijd wacht gewoon af.
Dirk het is nog steeds niet gelukt wacht geduldig af.

9 juli 2016 om 23:02.
Niekie zegt:

Als je een naam kiest die al in gebruik is, gaat dat niet lukken vermoed ik.
Zet daarom een letter of getal achter de gewenste naam. Ik vermoed dat het dan wel goed gaat.

Niek

9 juli 2016 om 23:12.
kareltje zegt:

Kan het ook hiermee te maken hebben dat je gewoon even geduld moet hebben?
Je moet dat doen via Mijn SeniorWeb.
Als u gebruikmaakt van Mijn SeniorWeb op deze website kunt u zelf de belangrijkste gegevens inzien en wijzigen. We streven ernaar de wijzigingen binnen twee werkdagen af te handelen.
(staat onder Privacy- en cookiebeleid)

9 juli 2016 om 23:37.
Jelle-46 zegt:

Niek ik heb een hoop dingen geprobeerd, maar volgens mij is het gelukt is wel niet helemaal wat ik wil, volgens mij word er niet veel geaccepteerd .

9 juli 2016 om 23:47.
Jelle-46 zegt:

Kareltje ik heb wel geduld maar het is al meer dan twee dagen geleden misschien een tip om een bericht te sturen dat de mail is ontvangen en in behandeling is genomen, dan weet je dat hij is aangekomen .

9 juli 2016 om 23:52.
Niekie zegt:

Mooi dat het gelukt is Jelle. Het zat dus in de gekozen namen, die kennelijk al in gebruik waren.

Niek

10 juli 2016 om 00:06.
kareltje zegt:

Heb je het wel aan leden@seniorweb.nl gestuurd, dan krijg je van de klachtenregeling al een automatisch antwoord. Mijn ervaringen zijn goed daarmee.

10 juli 2016 om 00:13.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club