Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Balk met adresboek, nieuw bericht etc. verdwenen.
Geplaatst op 22 augustus 2016 om 11:10 door Riekelt

Goeie morgen,
Ik werk met thunderbird en dit al jaren tot volle tevredenheid. Nu heb ik sinds gisteren dus die balk met het adresboek etc. niet meer in beeld, waardoor ik dus ook geen mails meer kan maken en verzenden.
Ik zal wel '"iets " verkeerd hebben aangeklikt?
Graag een oplossing.
Mvg. Riekelt.

5 reacties
HJesterhoudt zegt:

Riekelt, ga naar Beeld->werkbalken->emailwerkbalk. Zet voor het laatste een vinkje.
Henny

22 augustus 2016 om 11:16.
Riekelt zegt:

Henny, bedankt voor je tip.Helaas is ook Beeld uit beeld. maar door met de rechtermuisknop te klikken op een leeg gedeelte van de bovenste balk heb ik nu de e-mail zoekbalk weer terug, dus ook m,n adresboek. Ik kan echter geen mails versturen en/of beantwoorden.
Ik krijg dan het volgende; voer uw wachtwoord in voor rik.boer@quicknet.nl op smtp-ziggo.nl
Ik heb daarvoor nooit een ww. nodig gehad. Het enigste wat ik nog kan doen, is contact opnemen met Ziggo. Uiteraard zijn suggesties welkom.
Vriendelijke groet, Riekelt.

23 augustus 2016 om 14:09.
Dirk Boom zegt:

Ik zou daar het wachtwoord invullen dat geldt voor het quicknet mailadres.

23 augustus 2016 om 17:39.
Riekelt zegt:

Hoi allemaal,
De problemen zijn opgelost. Vooral dank aan Dirk Boom voor de suggestie om een wachtwoord in te vullen! Daar zat inderdaad ( mijn ) fout. Eén typefoutje, ja ja.
Hoe simpel kan het leven zijn.

30 augustus 2016 om 15:55.
Dirk Boom zegt:

Dank voor de terugmelding. Soms is het simpel, soms ingewikkeld, als het maar lukt.

30 augustus 2016 om 18:52.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club