Berichtdetails
Goede morgen
Ik krijg steeds een phishing mail binnen en deze al eens op gestuurd naar Seniorweb en zelf doe ik iedere keer "afzender toevoegen aan lijst met geblokkeerde afzenders" en daarna verwijderen, maar toch komt iedere keer weer die mail in mijn inbox, hoe kan dat nu en wat kan ik hier aan doen dat deze mail niet meer binnen kan komen.
Hoop dat iemand mij kan vertellen hoe of wat.
Gr.
Niek
Tja de bron van de phishing kun je niet uitzetten. Heel soms wordt zo iemand opgespoord, dan stopt het. Wat kan:
- Een spamfilter aanzetten bij de provider (als die er een heeft). Dat vermindert de spam.
- Een ander mailadres nemen.
Dat is niet te voorkomen, tenzij je provider een goed spam/phishing filter heeft.
Ik krijg ze zeer zelden.
Hier kan je er iets over lezen.
Edit dat was bijna tegelijk Dirk.
Niek
O.K. bedankt weer voor de reaktie, ga maar eens bij de provider kijken, toch raar dat je de afzender blokkeerd maar toch doorkomt, heb het artikel gelezen Niekie ben weer wat wijzer daardoor.
Dirk en Niekie bedankt!!
groet
Niek
Het probleem Phissingmail is onoplosbaar. Ondanks blokkering komt het bij mij zo nu en dan toch binnen. Provider Kpn is er over geinformeerd. Heel vervelend. Ik werk nu met G/mail. De onbekende mail komt bij mij in de spam/map. Wordt dan ook gelijk verwijderd. Meer kan ik er ook niet aan veranderen.
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club