Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mail komt niet aan
Geplaatst op 17 november 2016 om 17:03 door henk0605

Mijn fysio gebruikt een programma waarmee hij afspraken vastlegt die via een druk op de knop terechtkomen in zijn mailprogramma waarna verzending plaatsvindt.
Bij hem gaat het bericht weg, er komt geen melding van niet ontvangst. Bij mij komt het niet binnen.
Op mijn pc is Kasparsky actief. De spambox blijft leeg.
Heeft iemand nav deze summiere beschrijving een suggestie?
Het is mij niet bekend welke programmatuur hij gebruikt.

4 reacties
Niekie zegt:

De fysio zou kunnen beginnen om je e-mailadres in zijn systeem ernstig te controleren.

Niek

17 november 2016 om 17:12.
henk0605 zegt:

Dat adres is juist. Als ik alleen mail met 'm wissel gaat het wel goed.
Met z'n andere klanten heeft ie geen probleem..... alleen met mij :-(

17 november 2016 om 18:57.
Niekie zegt:

Oke dat is dan duidelijk.
Kan het zijn dat je provider het mailtje eruit haalt omdat het als Spam gezien wordt?
Bedoel je een spambox van Kaspersky? ( ik werk daar niet mee, dus ken het niet zo goed).

Niek

17 november 2016 om 19:13.
Dirk Boom zegt:

Als Kaspersky niets tegenhoudt, dan denk ik in 1ste instantie aan de overgang tussen het afsprakenprogramma en het mailprogramma van de fysio. En aangezien je mailadres recent is gewijzigd, waar staat het? Zonder fouten?
Vervolgens in het mailprogramma van de fysio: staat zijn mail in de map 'verzonden'?
Staat het bij jezelf wellicht in de cloud? (kijken via de webbrowser)
Als heen & weer mail wél goed gaat, dan zou ik de oorzaak eerst bij de fysio zoeken.

17 november 2016 om 19:16.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club