SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Thunderbird
Geplaatst op 6 december 2016 om 20:47 door HenkZ

Telkens als dit programma opstart krijg ik dit venster
Hoe kom ik er van af

Knipsel.PNG
6 reacties
HenkW zegt:

Henk, vinkje plaatsen en dan op knop drukken. Als je W10 gebruikt moet je het ook in instellingen als standaard zetten.
Henk

6 december 2016 om 21:15.
HenkZ zegt:

Dat heb al een keer gedaan maar werkte niet.
Ik kwam nog iets tegen nu is het weg
Er stond geen vinkje bij, Altijd tijdens opstarten controleren
Zie bijlage
HenkZ

Knipsel2.PNG
7 december 2016 om 09:23.
HenkW zegt:

Sorry Henk, Dat vinkje had ik over het hoofd gezien. Ik gebruik Thunderbird in meerdere OS'en. W10 gebruik ik bijna niet (of is dit W7?).
Henk

7 december 2016 om 09:44.
HenkZ zegt:

Het is Windows 10
Bedankt voor je inzet en het is geregeld
HenkZ

7 december 2016 om 09:54.
HenkW zegt:

Bedank voor terugmelding.
Henk

7 december 2016 om 10:18.
Pounamu zegt:

Integratie overslaan en je bent er van af zonder dat je een keuze hoeft te maken

7 december 2016 om 20:01.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club