Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Synchroniseren van emailaccounts
Geplaatst op 8 december 2016 om 16:49 door Maartje3

Op mijn PC - W 10 wil ik via de app van Outlook (Mail) in mijn Start de accounts synchroniseren. Momenteel zijn er geen accounts te zien na het openen van de app. Wel heb ik accounts aangemaakt. Geen idee hoe nu verder. Er staat Nog niet gesynchroniseerd. Wie weet raad?

2 reacties
Dirk Boom zegt:

Zijn de accounts wel vanuit de app aangemaakt?
(app openen, onderin klikken op het wieltje, dan rechts kiezen 'accounts beheren', onderaan kiezen 'account toevoegen', de juiste voorkeuze maken, en gegevens invullen).
Als dat goed is gebeurd, dan wordt de mailaccount zichtbaar als de app weer geopend wordt.
Als er niet meteen iets binnenkomt, synchroniseer dan even handmatig (het kringeltje bovenin de app, naast het vergrootglaasje).
Bijgaand een schermplaatje met mijn 6 mailadressen (privé-gegevens verwijderd).

Knipsel1_LI.jpg
8 december 2016 om 17:23.
Maartje3 zegt:

Hallo Dirk, Zit hier bij Maartje. Ik reageer thuis even op mijn eigen PC.
marijtje7 zegt:
Eenmaal thuis zit ik voor/achter de PC. Heb gekeken in het boek en daar staat het een en ander. Wist even niet meer hoe het werkte, immers je stelt het slechts eenmaal in op je PC. Dit gaat via Windows Settings (het wieltje), Accounts, Uw instellingen synchroniseren, verschillende instellingen op AAN zetten. Moet nog even zien of het een lokaal of een MS account (administrator) is. Denk het laatste, want Maartje (overigens SeniorWeb-lid) kan apps uit de Store bekijken. Ga er zaterdag weer even heen en zal zien of ik haar kan helpen. Houd jullie op de hoogte.

8 december 2016 om 17:59.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club