Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Email delivery failed
Geplaatst op 19 december 2016 om 10:39 door Harie

Als ik een email stuur naar OneCalendar het adres wat zij opgeven is support@onecalendar.nl dan komt de mail steeds terug. Hoe kan dat?

9 reacties
RuudM zegt:
http://www.onecalendar.nl/support/contact
Als je deze website opent staan daar de contact mogelijkheden.
Misschien een foutje in het adres ?
Ruud
onecalendar.JPG
19 december 2016 om 11:25.
Harie zegt:

Het schijnt toch dat er een fout zit in het mail adres. Als je windows10 of General aanklikt dan krijg je hetzelfde mail adres. ook bij info in one calender staat hetzelfde mail adres.

19 december 2016 om 12:19.
Dirk Boom zegt:

Het probleem zit bij Onecalendar. Zij hebben óf een storing in de mail (volle mailbox?), óf een gewijzigd mailadres ondanks dat het op de website staat, óf zij zijn opgeheven.
Ik zou eerst eens een paar dagen wachten.
De app staat nog wel in de Store dus dat geeft hoop.
Werkt de app wél goed?
Al eens bij de standaard calender=agenda van Windows gekeken?

19 december 2016 om 14:05.
Harie zegt:

De app werkt goed. en zij hebben net een upgrade gedaan. Hiervoor moet je echter PayPal- of een Mastercard hebben.

19 december 2016 om 14:23.
Dirk Boom zegt:

Dat valt mee, er is tegenwoordig ook een betaalmogelijkheid via incasso of ideal.
Wel eerst even instellen. Hoe?
In de Store: klik direct naast het hokje 'zoeken' op je profiel.
Daarna zijn de betaalopties uit de breiden, zie het plaatje.

Hé wat handig eigenlijk, ik ga dat voor mijzelf meteen even doen.
Nodig is dan: IBAN nummer en BIC. IBAN invullen zonder spaties. De BIC van de eigen bank is via internet te vinden, bijv. bij de eigen bank. Op DIT moment werkt het toevoegen van de betaaloptie trouwens niet lekker.

Knipsel.JPG
19 december 2016 om 16:57.
Harie zegt:

Dirk het is opgelost dat Delivery Failed. Het zat in mijn mailprogramma dat aangepast moest worden. In geavanceerd stond de instelling mail strictly mime op falsh en dat moest gewijzigd worden in true. Ik het het mailtje nu niet meer teruggekregen.
Wat de betalingsoptie betreft dat ga ik nakijken.
Wat betreft de betalingsopties daar kom ik niet verder mee want deze aanbieder accepteert geen iDeal en ook geen betaalkaart

19 december 2016 om 17:10.
Dirk Boom zegt:

OK Dank voor de terugmelding.

19 december 2016 om 17:16.
Harie zegt:

Dirk ik heb de vorige melding aangevuld.

19 december 2016 om 18:03.
Dirk Boom zegt:

Gezien en bedankt.

19 december 2016 om 18:23.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club