Berichtdetails
In Edge krijg ik maar een halve pagina.
Onderste gedeelte is wit.
Het zou gewoon moeten werken.
Is de computer al eens helemaal uitgezet en weer aangezet?
Krijg je nu bij Edge een halve pagina in beeld, of bij Outlook?
En is dat dat dan het Outlook van Office, of een e-mailadres wat eindig op @outlook.com.
Of gebruik je de mailapp van Windows 10 met een outlook.com adres.
Niek

Als je in de bovenste helft een bericht selecteert, komt de tekst in de onderste helft dan niet te voorschijn?
Voor de verduidelijking: Edge is de webbrowser (zoiets als Internet Explorer).
De vraag is dan: wat bekijk je ermee? Bijv (web)mail, of een andere website?
Of wordt wellicht niet Edge bedoeld?
In Edge zou alles in vol scherm zichtbaar moeten zijn, ik krijg het niet voor elkaar om niet schermvullend te werken.

Als je in Edge op het radertje klikt en bij de Scherminstellingen het Leesvenster verbergt, is het onderin wit.
Met het leesvenster onder en géén bericht geselecteerd, is het onder ook leeg, maar er staat:
Kies een bericht om het te lezen.
`s Avonds gaat de laptop helemaal uit Dirk.
@ outlook.com werk ik mee Niekie
Leesvenster heb ik rechts Kareltje
[img]http://ultraimg.com/images/2017/03/27/0DmF.png[/img]
Dit bedoel ik.
Jeanne01, krijg je ook dit zelfde (gedeeltelijke) outlook scherm als je via een andere browser, Firefox of Google Chrome, inlogt?
Jeanne01: Klik in het scherm van de mailapp helemaal rechts boven eens op het vierkantje wat daar zichtbaar is links naast het kruisje. (dus echt helemaal in de bovenste balk). Dan wordt het geheel weer scherm vullend.
Niek
Nee Reind, bij Firefox en Google krij ik een gewoon scherm.
Nee Niekie, dan verklein je het beeld.
Yep en als het verkleind is, dan vergroot je het beeld daarmee. Want hij staat nu, zoals je kunt zien aan de 2 vierkantjes over elkaar, op verkleind.
Niek
Jeanne01, de enige aanwijzing tot nu toe richting jou probleem heb ik kunnen vinden in het gebruik van de F12 toets in Edge, terwijl ik ben ingelogd in de webmail bij Outlook.com.
De F12 toets roept het "ontwikkel-hulpprogrammascherm" op in Edge, wanneer je dat scherm weer verlaat met nogmaals F12 of via het kruisje, blijft soms het onderste deel van het scherm leeg (wit) en krijg ik de melding "live.com reageert niet meer" en kun je via de knop "Webpagina herstellen" het beeld weer normaal krijgen.
Dit probleem doet zich niet voor in Firefox en Google Chrome.
Je kunt testen of dat bij jou ook gebeurt en dan zou mogelijk de optie "Webpagina herstellen" je probleem kunnen herstellen.
Als dat het probleem niet verhelpt, zal er om dit probleem op te lossen verdere actie nodig zijn zoals bijv. het resetten/herinstalleren van Edge.
Reind
Na enkele keren de F12 toets ingedrukt te hebben verschijnt er onderin een balk met daarin links de melding "live.com reageert niet meer" en rechts de optie/knop "Webpagina herstellen"
Jeanne01, dan kun je proberen of je de Microsoft Edge kan resetten, hou er rekening mee dat je dan ook de favorieten opnieuw moet importeren.
Via onderstaande link kun je een bestand downloaden waarmee je de Edge kan resetten.
https://www.tenforums.com/tutorials/25353-microsoft-edge-reset-default-windows-10-a.html
Als herstellen niet lukt, dan vraag ik mij af of het probleem zich alleen voordat bij Outlook.com, of ook bij andere websites.
Daarmee is te bepalen of het probleem ligt bij de Outlook.com-instellingen of bij Edge.

Bij Firefox en Chrome was dit niet.
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club