Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Netwerkfout
Geplaatst op 16 mei 2017 om 12:39 door ququlequ

Wie kan mij helpen?
Krijg mijn mail niet weggestuurd, iedere keer krijg ik de melding niet verstuurd vanwege een Netwerkfout. (Samsung Galaxy A5)
Alvast heel erg bedankt,

1 reactie
Dirk Boom zegt:

Als de smartphone wel op internet zit (als whatsapp werkt dan is dat het geval):
1. Herstart de smartphone eens (helemaal uit en weer aan)
2. Check de instellingen van de mail, of haal het mailadres weg en breng het opnieuw in.
Check ook even of er misschien een storing is (geweest) bij de provider van de e-mail.
Is het geen Tele2 of Caiway en is het wel IMAP?

16 mei 2017 om 16:28.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club