Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Probleem synchronisatie KPN mail in Outlook
Geplaatst op 17 juni 2017 om 21:54 door johnvanmeer

Sedert enkele dagen wordt mijn inkomende email van mijn KPNMAIL account niet meer gesynchroniseerd in Outlook op mijn laptop. Ik ontvang de mail wel op mijn smartphone. Wat kan hiervan de reden zijn en hoe op te lossen. Bij voorbaat dank voor reactie!

2 reacties
Dirk Boom zegt:

Is er recent iets veranderd op de laptop?
Is KPNMAIL op beide apparaten als IMAP ingesteld?
Doet internet (bijv. zoeken op google) het?
Als het IMAP is en internet wel werkt, dan zou ik het mailadres in Outlook (welke versie?) even verwijderen en dan weer toevoegen.

17 juni 2017 om 22:08.
johnvanmeer zegt:

Dag Dirk ja het is IMAP en internet werkt. Ik heb op jouw advies mailadres verwijderd en weer toegevoegd en inderdaad! Alles werkt weer. Hartelijk dank voor de tip.

19 juni 2017 om 23:15.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club