Berichtdetails
Deze week waren er problemen met het versturen van e-mail naar een bepaald persoon, die mijn e-mail niet kon ontvangen. Dacht dat het aan mijn instellingen lag althans, dat werd gezegd. Ik heb gekeken bij instellingen, maar kon niet direct iets vinden.
Maar nu krijg ik wel steeds, als ik met e-mail bezig ben, een schermpje dat de verbinding is verbroken én dat er geen verbindingen gaande zijn. Nooit eerder gehad. Best wel vervelend.
Wie weet hoe ik dat kan verwijderen?
Klaartje
Goedenavond,
Dat is inderdaad vervelend. Welk e-mailprogramma gebruikt u en betreft het probleem dat u beschrijft alleen dit specifieke e-mailadres? Of geldt dit voor alle mails.
U kunt overigens snel de verbinding controleren door een e-mail aan uzelf te sturen.
Dat lijkt op een slechte internetverbinding. Is er een schermafdruk van de foutboodschap te maken?
@ Klaartje, Dit kan meerdere oorzaken hebben., Als Uw internet verbinding wel goed werkt. en het mail programma niet. Neem dan contact op met Uw provider. Als alles vooraf goed gewerkt heeft, dan kan er een storing zijn. Als de mailbox van de ontvanger te vol is dan komt er een melding, volgens mij dan niet iets van een verbroken verbinding. Met provider Kpn heb ik zoiets niet ervaren (Tele2 wel)
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club