Berichtdetails
Ik heb van KPN mijn abonnement per email gekregen en die wil ik afdrukkenmaar dat luktmij niet. Ik ga naar de 3 puntjes en klik op afdrukken. Er gebeurt dan niets. Ik heb andere emails geprobeerd en daar gaat het wel. Ctrl-p lukt ook niet. Opslaan en proberen af te drukken lukt ook niet. Is dat soms een of andere beveiliging? bovenaan staat wel een roodkruisje dat ik ook niet kan openen.

En gewoon afdrukken binnen je emailprogramma al geprobeerd?
Betr de mailapp: dit is ook al geruime tijd mijn ervaring. In 95% van de situaties is er geen probleem maar soms werkt het niet. Ik heb het idee dat het situaties betreft waarin logo's bovenin de mail staan. Zie bijgevoegd plaatje, deze logo's komen bovenin de mail bij doorsturen.
Als ik dat zie, dan weet ik dat printen vanuit de Mailapp niet lukt. Ik open dan even Outlook (uit Office) en dan werkt het wel. Een andere optie is waarschijnlijk het gebruiken van webmail.
@Jaimita, daar gaat mijn opmerking van 19:25 uur over. Is het herkenbaar?
Heel vervelend om zoiets niet te kunnen printen. In mijn computer werk ik met G/mail en Thunderbird.. Afdrukken van een mail is geen probleem met Thunderbird. Als het voor U niet wilt lukken, hoe vervelend het ook is. Bel dan klanten service van Kpn, wij helpen U graag. Dan sturen hun hopelijk een copy (post-Nl). Mogelijk is ook mail opslaan en met een Usb stik via een andere computer uitprinten.
Jaimita @ Een mail sturen naar provider Kpn-? Ik heb er varen, dat opbellen met hun gratis telefoonnr.meer effect zal hebben dan een mail.
Ik heb antwoord gekregen van KPN. Het komt hierop neer "Zij kennen het probleem niet ondanks alle verhalen die op internet staan" Niet erg deskundig.
Voor het probleem wat u heeft , is er ook wel in de woonomgeving een kpn winkel, daar kunt U met de vraag ook terecht. Persoonlijk heb ik daar goede ervaringen in opgedaan. Het gaat om de service van provider Kpn. In de vraagstelling wordt Kpn aangeduid als de provider.

Wat heeft de KPN hier mee te maken? Internet en e-mail doet het, ik hoor geen klachten over telefoon of TV. Mail komt van Microsoft en de printer van een andere leverancier.

KPN doet toch niks met het printers en afdrukken.
Wanneer U een andere provider heeft dan kpn, dan kan dit ook een valse mail zijn. Ik krijg regelmatig van deze rommel zogenaamd van Kpn. en ook van Tele2 enz.
Nee maar ih alleen problemen met mail van KPN met een rood kruisje. Geen ankel ander mail geeft problemen. Het is een factuur van KPN die ik niet kan afdrukken.

Een factuur van KPN is een .pdf. Die moet je openen met Adobe Reader, of Foxit Reader o.i.d.
Daarin afdrukken.
Eventjes de tekst corrigeren kareltje ;)
PS: je mag deze reactie nadien gelijk verwijderen.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club