SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Geen e-mailontvangst
Geplaatst op 18 januari 2018 om 20:47 door Klaartje

Werk met Windows7, IE11 en eMClient

Omdat er nogal het e.e.a. mis gaat op mijn PC ná Windows Update, had ik gevraagd voor thuishulp. Maar er komt a.s. woensdag een monteur van mijn provider, en heb de thuishulp afgezegd.
Maar nu doet zich het vervelende geval voor dat ik geen mails meer binnen krijg, maar alleen in Webmail van provider. Het duurt wat lang om tot woensdag te wachten. Hoe kan ik dat zelf herstellen met jullie hulp?
Graag wat eenvoudige uitleg, ben niet zo handig hier mee.

4 reacties
Niekie zegt:

Heeft het wel gewerkt met EMClient Klaartje?

Niek

18 januari 2018 om 22:25.
Klaartje zegt:

Hallo Niek,
Dit probleem is sinds vandaag. Zie wel die mailtjes in Webmail. Open ze daar niet, juist omdat ik wil zien of zij ook in eMClient "Postvak In" terecht komen. Niet dus. Zojuist kwam er één binnen, maar niet die van b.v. de genealogiegroep/familie. Dagelijks krijg ik zo'n 20 mailtjes.
Of zal ik toch maar wachten tot de monteur geweest is. Per slot kan ik ze wel lezen in webmail.
Groetjes Klaartje

18 januari 2018 om 23:03.
Niekie zegt:

Ik zou wachten op de monteur.
Maar heb je gekeken bij alle storingen of er soms een storing bij je provider is?

Niek

18 januari 2018 om 23:19.
Klaartje zegt:

Handige site `alle storingen`! Er zijn wel wat problemen zowel bij xs4all.nl als bij Outlook. Ook last van het slechte weer. Ik wacht op de monteur.
Bedankt voor je hulp.
Klaartje

19 januari 2018 om 00:01.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club