SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Re mail afdrukken
Geplaatst op 26 februari 2018 om 17:57 door jaap9

Goede middag
Het betreft het mail programma van Windows 10
Als ik antwoord op een email met RE ontvang dan blijkt dat lk die niet kan afdrukken
De vorige mails op zelfde adres verstuurd ,staan op de zelfde RE mail (5stuks met veel tekst)

Hoe kan ik ze wel afdrukken!
b.v.d.

4 reacties
Dirk Boom zegt:

Ik herken het probleem niet. Wel is mijn ervaring dat afdrukken niet werkt als er een logo bovenin de mail zit (zie het plaatje). Kan dat de situatie zijn?
In zo'n geval gebruik ik even Outlook 2016 (een ander mailprogramma kan ook).

Knipsel_LI3.jpg
26 februari 2018 om 18:54.
kareltje zegt:

Zie je dan ook geen afdrukvoorbeeld, of laat dat wel alles zien?

26 februari 2018 om 22:13.
Cees-1946 zegt:
jaap9@ ik gebruik het mail/programma van Windows-10 niet maar G/mail.com en Thunder-bird. Voor afdrukken van E/mail is Thunder-bird een prima optie. G/mail ervaar ik als heel vervelend. Mogelijke oplossing voor het niet kunnen afdrukken is een verandering van het mail/programma.??
27 februari 2018 om 09:14.
Marixius zegt:

Vermoedelijk heb je last van de conversatie modus die standaard staat ingeschakeld in de Mail app van Windows 10. In de conversatie modus worden alle berichten van een bepaald onderwerp (conversatie) zowel uitgaande als binnenkomende bij elkaar gezet. Via het instellingenmenu (tandwieltje onderaan) is de conversatie modus uit te schakelen en worden de betreffende mailtjes niet meer bij elkaar weergegeven, maar vind je ze terug op basis van datum/tijd en uitgaande mailtjes vind je onder “verzonden berichten”.

27 februari 2018 om 11:40.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club