Berichtdetails
Goedenmiddag Ik heb de Mail van Windows10 in gebruik.
Als ik mijn mailbox open ( van KPN ) en ik wil al mijn mails verwijderen dan lukt dat goed, maar,
als ik de volgende keer weer mijn mailbox open en ik wil dan de mails die opdat moment heb gekregen weer verwijderen.dan krijg ik ook weer alle mails te zien die ik al eerder heb verwijdert en dat is elke dag zo.
dit had ik niet in de windows live mail.
Wat kan ik er aan doen dat ik ze niet elke keer weer terug krijg en dan alles in 3 keer moet weggooien?
Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk gesteld heb.
Will
Goedenmiddag Ben
bedankt voor je reactie ik heb KPN gebeld maar ik weet nog niet of het heeft geholpen
dit wil ik gaan bekijken als ik weer een mail binnen krijg
Ik kom hier later wel weer op terug bedankt zover.
Will
Oke, Espa,@ ik heb ook Kpn afdeling glasvezel als provider. Overigens heeft dit niks met glasvezel van doen. Ik werk met G/mail en Thunder Bird. Mails verwijderen geen probleem. Mogelijk, moet het kunnen om in te loggen in de webmail van Kpn.. Daarin kunnen de mails ook verwijderd worden. Ben je er ook van af. Ik gebruik de webmail regelmatig om mails te blokkeren.. Zo komen er steeds minder mails van verschillende banken enz.
Het heeft waarschijnlijk niet met KPN te maken, wel met de instelling POP3 van KPN in het e-mailprogramma op deze of een andere computer. De instelling moet overal IMAP zijn, dan gebeurt dit niet.
Zit het mailadres ook op een andere computer?
Het heeft natuurlijk wel met de mailprovider te maken, in dit geval specifiek KPN. Het beeld dat ESPA schetst, is typisch de situatie van een POP3 account waarbij kopieën op de mailserver worden bewaard. Om dit te wijzigen moet je naar de 'bron', de mailinstellingen van de KPN. Daar wijzig je het accounttype van POP3 naar IMAP en wijzigt vervolgens alle gekoppelde e-mailcliënt's en mailapps van POP3 naar IMAP, inclusief de bijbehorende serverinstellingen.
Je kunt in webmail van KPN het accounttype wijzigen van POP3 naar IMAP??? Prima als dat kan. Bij dochter xs4all kan het niet, wel kan het bij gmail.
In een e-mailclient/mailapp: voor zover ik weet gaat wijzigen van POP3 naar IMAP niet werken. Je kunt wel de account in IMAP nieuw invoeren en de POP3 versie verwijderen.
Goedenmiddag
Wat ik nog niet heb vertelt is dat wij twee laptops hebben en op allebei onze Email lezen misschien is dit een hint naar het probleem.
Will
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club