SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Verwijderde mails komen terug
Geplaatst op 11 augustus 2018 om 19:44 door Vee082

Hallo,
Windows live mail logo verschijnt bij het opstarten van de p.c., even later verdwijnt het vanzelf.
(het mailprogramma is afgesloten na het laatste gebruik).
Als ik nu het mailprogramma open, zijn de verwijderde mails weer terug in postvak in meestal tussen haakjes. Als ik deze oude mails wil verwijderen, staat er (kan mail niet verwijderen er is een onbekende fout opgetreden).
Ik kan ze dan wel verwijderen door ze naar de map verwijderde items te slepen.
Weet iemand hier raad mee, wacht het af ben erg benieuwd.
Groet Tiny

4 reacties
Dirk Boom zegt:

Ik heb wat vragen over de situatie:
Is het mailadres als IMAP ingesteld of als POP3?
En: is er kort geleden iets veranderd?
Is het Windows 7 of Windows 10?
Wordt de mail op 1 apparaat gebruikt of op meerdere?

11 augustus 2018 om 22:46.
Vee082 zegt:

Hallo,
Op de eerste plaats bedankt voor de snelle reactie.
Antwoorden op de vragen:
Ik werk met Windows 10, de mail wordt op meerdere apparaten gebruikt, maar dat is al langer zo terwijl dat goed ging. Er is kort geleden niets veranderd. Of het mailadres op IMAP of als POP 3 ingesteld is weet ik niet maar hoe kan ik dit vinden?

12 augustus 2018 om 10:56.
Dirk Boom zegt:

Ik dacht te hebben gereageerd maar het is er niet:
De betr. instelling is te vinden bij de gegevens van inkomende en uitgaande server van de account. Hoe dat precies in WLM te zien is, weet ik niet.

Als het IMAP is, dan namelijk is de account/het mailadres zonder meer te verwijderen en opnieuw in te brengen.

De provider weet hoe de instellingen moeten zijn, dit verschilt per provider. Welke is het? (het deel achter @....)

12 augustus 2018 om 19:41.
Vee082 zegt:

Het mailadres op de i-pad staat ingesteld op IMAP op de pc kan ik het niet vinden. Mijn account is @kpnplanet.nl. Ik zal contact opnemen met de KPN en dan afwachten of hun mij kunnen helpen. In ieder geval bedankt voor de moeite.

13 augustus 2018 om 13:56.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club