SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Problemen met hotmail
Geplaatst op 4 december 2018 om 15:27 door giovanni

Hallo ik heb Windows 10 Enterprice I waar ik drie Emals heb ten eerste Gmail.com /home.nl / en Hotmail.com. Hotmail is nu Outlook. Nu het probleem als ik Hotmail open is alles goed klik een mail aan en doe deze open met rechts boven het vierkantje bericht openen in nieuw venster.
Dit ging altijd goed, nu het volgende als ik Hotmail openen doe op mijn buroblad en klik een mail aan opend hij correct het nieuwe venster, als deze mail bekeken heb en de volgend aanklik en wil het nieuwe venster openen springt hij terug naar mijn buroblad en moet ik mijn hotmail weer opnieuw openen .
Heb Hotmail en homemail verwijderd en weer geinstalleert ,tevens heb ze geheel weer appart geinstaleert probleem blijft ra ra hoe kan dat is zeer irritant. bij voorbaat bedankt voor hulp, gr Giovanni.

6 reacties
Niekie zegt:

Giovannie: kan je aangeven hoe je de mail bekijkt. Met welk programma?
Want zou kunnen we er denk ik niet veel mee.

Niek

4 december 2018 om 17:23.
giovanni zegt:

Hallo Niek ik heb nu Firefox als hoofdmail. zou ik het moeten proberen met edge of google heb
chroom verwijderd en ben zeer tevreden met Firefox !

4 december 2018 om 17:29.
giovanni zegt:

Niek heb het geprobeerd met edge en internet exploder maakt niets uit .

4 december 2018 om 17:36.
Niekie zegt:

Kan je deze workout proberen: (die vond ik hier.)

Druk op de Windows toets en R tekelijk om het Run venster te openen en typ de volgende opdracht:
outlook.exe /resetnavpane
Klik op OK en probeer opnieuw een email van Outlook te verzenden.
OF
2. Druk op de Windows toets en R tegelijk om het Run venster te openen en typ de volgende opdracht:

Outlook /safe
Daarna volg de stappen in de bijlage.
Daarna sluit Outlook af en opent dat opnieuw (in de normale manier)

Niek

outlook.PNG
4 december 2018 om 22:43.
giovanni zegt:

Hoi Niek heb beide voorbeelden geprobeerd als antwoord kreeg ik (kan het bestandOutlook.exe/resetnavapane niet vinden controleer of u de naam goed hebt ingevuld
en probeer het opnieuw.) hierna Outlook /Safe. kreeg ik het zelfde antwoord.
Toen kwam ik op het idee controleer je Hotmail is en jawel het werkt weer perfect dus heb
je mail opgeslagen voor een volgende keer mijn dank is groot tot de volgende keer.gr giovanni.

5 december 2018 om 13:06.
Niekie zegt:

Oke graag gedaan en bedankt voor het terug melden.

Niek

5 december 2018 om 13:44.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club