Berichtdetails

ik heb er nooit last van gehad maar sinds een paar weken start mijn Outlook op met de mededeling: "MobileMe service werkt niet meer" . Dit venstertje krijg ik 2x in beeld (nadat ik op de knop "programma afsluiten" heb geklikt. Daarna gaat Outlook verder opstarten en functioneert het weer. Ik werk met Vista en Outlook. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Heb je recent updates van Apple verwerkt?
Gebruik je een Apple iPhone om je contacten met Outlook te synchroniseren?
Gezien het feit dat je in een andere club ook al meldde dat je een runtime error had gekregen denk ik dat de problemen veroorzaakt zijn door Apple updates.
Deïnstalleer iTunes, Quicktime, Apple Mobile Device Support, Apple Application Support en Apple Software Update in deze volgorde.
Daarna kun je iTunes en Quicktime opnieuw installeren.
Het is gebleken dat de Apple update problemen zich met name voordoen op Vista machines.

Beide problemen openbaarden zich gelijktijdig. Ik gebruik geen Apple iphone maar ik ga het proberen.
Hartelijk bedankt.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club