Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
MobileMe service
Geplaatst op 19 februari 2014 om 19:44 door Klaverveld
Beste clubleden,
ik heb er nooit last van gehad maar sinds een paar weken start mijn Outlook op met de mededeling: "MobileMe service werkt niet meer" . Dit venstertje krijg ik 2x in beeld (nadat ik op de knop "programma afsluiten" heb geklikt. Daarna gaat Outlook verder opstarten en functioneert het weer. Ik werk met Vista en Outlook. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
3 reacties
Marixius zegt:
MobileMe is van Apple en Outlook is van Microsoft.
Heb je recent updates van Apple verwerkt?
Gebruik je een Apple iPhone om je contacten met Outlook te synchroniseren?
Gezien het feit dat je in een andere club ook al meldde dat je een runtime error had gekregen denk ik dat de problemen veroorzaakt zijn door Apple updates.
Deïnstalleer iTunes, Quicktime, Apple Mobile Device Support, Apple Application Support en Apple Software Update in deze volgorde.
Daarna kun je iTunes en Quicktime opnieuw installeren.
Het is gebleken dat de Apple update problemen zich met name voordoen op Vista machines.
20 februari 2014 om 20:19.
Klaverveld zegt:
Beste Marixius. Hartelijk bedankt voor uw reactie. En uw conclusie is juist: Ik heb ook een opstart probleem met Windows.
Beide problemen openbaarden zich gelijktijdig. Ik gebruik geen Apple iphone maar ik ga het proberen.
Hartelijk bedankt.
21 februari 2014 om 22:46.
Klaverveld zegt:
Beste Marixius, hartelijke dank voor de hulp.Ik heb de gebruiksaanwijzing aangehouden en alles start weer vlekkeloos op. Apple Mobile device liet zich niet verwijderen via de "Windows software verwijderen" maar met Maxic "Check & Tuning" lukte dat wel. En nu dus alles weer goed werkend. Nogmaals mijn dank.
22 februari 2014 om 00:21.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club