Berichtdetails
Hallo forumleden,
Als geheugensteuntje zend ik geregeld een mailtje naar mijn eigen adres. Tot voor enkele dagen verliep dit altijd probleemloos. Maar nu stuurt mijn Ipad en phone mijn mailtjes niet naar mijn inbox maar naar de spam box. Niet om wakker van te liggen maar wel bijzonder irritant. Ik heb geen enkele instelling ,gewijzigd ( voor zover ik mij bewust ben) .
Vanuit mijn pc (windows) naar de ipad/phone geen probleem.
Met vriendelijk groet,
Herman
Zie nu dat ik de vraag in de mail club heb gezet; wellicht zinvoller in de apple club. Met vriendellijke groet,
Herman
Door die mails te verplaatsen naar inkomend/postvak in, zou kunnen helpen om het spam filter van KPN te leren, dat het geen spam is, dwz de ontvangst van de mails in het mailprogramma op de iPad.
Gezien je e mail adres, ben ik er even vanuit gegaan dat het om een kpn mailadres gaat.
Dank voor je reaktie Marita,
Ik ga het proberen en laat je weten als het is gelukt.
met vriendelijke groet,
Herman
Goede tip !
Na een flink aantal keer proberen heeft ie het begrepen.
De eigen mailtjes worden sinds gisteravond weer geplaatst in het inkomend postvak.
met vriendelijke groet,
Herman
Herman H @ Mogelijk kan deze situatie iets van de provider zijn.. Wanneer ik in de web/mail kijk van provider Kpn, zie ik mails staan die niet in Spam voor mogen komen . Bv Tom-Tom. Dan kan ik het wel verplaatsen. naar een andere map. Alle maal niet zo vervelend. Wel ervaar ik het storend wanneer er mails binnen komen die geblokkeerd staan. In een klik is het dan ook weer verdwenen.
Marita A @, Met de web/mail van Kpn komen nogal gemakkelijk mails in hun spam die er niet in thuis horen. Ik heb er over opgebeld en men gaf toe dat er zo nu en dan storingen optraden. Geleidelijk aan bemerk ik wel dat het aan het veranderen is. Wel blijf ik regelmatig naar hun web/mail gaan en verplaats de mail van spam naar de map waar ik het hebben wil..
@Cees-1946 Dat weet ik, dank je, maar ik legde Herman uit dat in het mailprogramma op een iPad, je zaken kan "dwingen", want dat was en is de vraag.
dat KPN vrij bedroevend is met hun spamfilter is bekend. (in het verleden veel, berichten hierover in de club(s))
Je kan beter Gmail gebruiken en je mail van KPN daar naar toe laten sturen, hun spamfilter is uitstekend.
Maar de vraag was afgehandeld zoals Herman meldde.
Topic gesloten
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club