SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Email bericht verzenden
Geplaatst op 16 januari 2019 om 15:06 door wollie45

Hoe kan het, als ik met mijn ene mail account een bericht verstuur, krijg ik steeds Mail Delivery Failure.
Gebruik ik mijn ander mail account , dan gaat het wel goed.

groet, wolliev

6 reacties
avatar
Ex-lid zegt:

Dan zal uw SMTP (verzend) instelling niet goed staan. Zonder verdere gegevens (email provider, email programma, systeem) is de vraag verder niet te beantwoorden.

16 januari 2019 om 15:16.
Dirk Boom zegt:

Gaat het versturen met alle e-mails mis, of alleen met een bepaald ontvangers-mailadres?

16 januari 2019 om 15:23.
wollie45 zegt:

Gaat alleen mis met een bepaald ontvangers-mailadres
En het gaat mis als ik, hetnet.nl account gebruik, met live.nl gaat het wel goed.

16 januari 2019 om 15:38.
Dirk Boom zegt:

Dan is het een fout in het ontvangers mailadres, het ligt niet aan het eigen e-mailadres.
Waarschijnlijk wordt het e-mailadres tijdens het intikken na de eerste of tweede letter automatisch aangevuld, en gaat dit mis omdat er ooit een foutief mailadres is ingetikt dat bewaard is gebleven. Dit wordt een kwestie van alert zijn.
De mogelijkheid van weghalen van het fout opgeslagen ontvangers mailadres hangt af van het gebruikte e-mailprogramma waarin het mailadres van @hetnet wordt gebruikt.

16 januari 2019 om 18:38.
wollie45 zegt:

De fout zat dus wel bij het ontvangers emailadres.
Alles verwijderd in de contacten, en het mailadres opnieuw toegevoegd
Nu gaat het wel goed.
Bedankt ,

Groeten , wollie v

17 januari 2019 om 10:23.
Dirk Boom zegt:

Mooi dat het is gelukt, dank voor het melden.

17 januari 2019 om 16:07.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club