Berichtdetails

Hoe kan het, als ik met mijn ene mail account een bericht verstuur, krijg ik steeds Mail Delivery Failure.
Gebruik ik mijn ander mail account , dan gaat het wel goed.
groet, wolliev

Dan zal uw SMTP (verzend) instelling niet goed staan. Zonder verdere gegevens (email provider, email programma, systeem) is de vraag verder niet te beantwoorden.
Gaat het versturen met alle e-mails mis, of alleen met een bepaald ontvangers-mailadres?

Gaat alleen mis met een bepaald ontvangers-mailadres
En het gaat mis als ik, hetnet.nl account gebruik, met live.nl gaat het wel goed.
Dan is het een fout in het ontvangers mailadres, het ligt niet aan het eigen e-mailadres.
Waarschijnlijk wordt het e-mailadres tijdens het intikken na de eerste of tweede letter automatisch aangevuld, en gaat dit mis omdat er ooit een foutief mailadres is ingetikt dat bewaard is gebleven. Dit wordt een kwestie van alert zijn.
De mogelijkheid van weghalen van het fout opgeslagen ontvangers mailadres hangt af van het gebruikte e-mailprogramma waarin het mailadres van @hetnet wordt gebruikt.

De fout zat dus wel bij het ontvangers emailadres.
Alles verwijderd in de contacten, en het mailadres opnieuw toegevoegd
Nu gaat het wel goed.
Bedankt ,
Groeten , wollie v
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club