SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Outlook app verwijderd
Geplaatst op 25 januari 2019 om 10:35 door Leny

Per abuis heb ik mijn Outlook app verwijderd van mijn iPad iOS 9.3.5.
Deze app wilde ik weer installeren, maar krijg de melding dat mijn iPad niet "compatable " is.
Weet u een manier om Outlook toch nog te installeren?

4 reacties
MaritaA zegt:

Heb je dat gedaan vanuit de App store, dan klikken op het poppetje=ben jij en onder aankopen, je lijst met aangekochte apps te zien, Als het goed is staat er nu een wolkje bij de Outlook app, klik dan eens op het wolkje.

Het gaat denk ik, bijna zeker weten niet lukken, maar ja nooit geschoten altijd mis.

Alle Apps zijn sinds iOS 11 64 bits en jouw versie gebruikt 32 bits.

Dan rest alleen nog om het mailaccount in de Apple mail app (blauwe icoontje met wit envelopje) in te voeren.

25 januari 2019 om 10:50.
avatar
Ex-lid zegt:

Een cruciale vraag is hier, of deze 32 bits app nog aanwezig is in een backup.

Als het antwoord "ja" is, dan is die app misschien nog met kunst en vliegwerk door iemand die hier kennis en kunde van heeft terug te zetten met de nodige tools of via iTunes.

Als het antwoord "nee" is dan maar hopen op het eerste antwoord van MaritaA, of dat werkt.
Anders einde verhaal Outlook.com

Een alternatief wordt dan uw mail benaderen via webmail in Safari op de iPad. Van die webmail-site kunt U een icoontje maken op uw iPad.

25 januari 2019 om 11:28.
Leny zegt:

Een backup heb ik terug gezet en...ja hoor...de app Ourlook doet het weer. Hartelijk dank voor uw hulp.

25 januari 2019 om 18:28.
avatar
Ex-lid zegt:

👍

25 januari 2019 om 18:38.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club