SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Word 2007
Geplaatst op 27 februari 2014 om 16:12 door cornelis9
Ik heb word 2007 alles werkt perfect op een ding na ik kan niet e-mailen als ik het probeer krijg ik steevast "bericht niet verzonden" heeft iemand hier kennis mee >??? Overigens ik ben hier nieuw en heb packart bell met windows 8.1. cornelis
4 reacties
Truus zegt:
Welk emailprograammgebruikt u
27 februari 2014 om 16:20.
cornelis9 zegt:
Hoi Truus ik heb normaal upc mail van mijn provider.
7 maart 2014 om 15:30.
TheoJ zegt:
Cornelis, Je kunt het Wordbestand toch opslaan en dan als bijlage versturen?
11 maart 2014 om 21:19.
tipa1 zegt:
Klik op standaardprogramma instellen kies voor je e-mailprogramma als standaard. Dan nog even Word opstarten.
Van toepassing op: Microsoft Office Word 2007

De hoofdtekst van een document verzenden als een e-mailbericht

Als je een document wilt verzenden als een e-mailbericht (en niet als een bijlage), moet u de opdracht Verzenden naar e-mailadres toevoegen aan de werkbalk Snelle toegang.

Ga als volgt te werk in deze Microsoft Office-programma's:
Word of Excel

1. Klik op de Microsoft Office-knop Knopafbeelding en klik vervolgens op Opties voor programmanaam, waarbij programmanaam de naam is van het programma waarin je werkt, zoals bijvoorbeeld Opties voor Word.
2. Klik op Aanpassen en ga naar de lijst Kies opdrachten uit. Klik in de lijst op Alle opdrachten.
3. Klik op Verzenden naar e-mailadres en klik op Toevoegen om de opdracht toe te voegen aan de werkbalk Snelle toegang.

Een document als een bijlage verzenden

Ga als volgt te werk in deze Microsoft Office-programma's:
Word of Excel

* Klik op de Microsoft Office-knop Knopafbeelding, wijs Verzenden aan en klik op E-mail.

Wel weer eerst Word afsluiten en opnieuw opstarten
12 maart 2014 om 10:07.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club