Berichtdetails
MS Office 365, abonnement - W 10 - PC Lenovo
Vanmorgen bezig geweest via Ziggo en Microsoft voor extra account. Dat is nog niet opgelost. Maar mijn email opent niet meer in Postvak In. Kan het op internet niet vinden. Wie wil mij helpen?
Wat gebeurt er precies?
Normaliter start je Outlook (uit Office 365 ) en gaat hij automatisch de e-mails synchroniseren. Dit proces ('verzenden/ontvangen') is te zien helemaal onderin Outlook. Als je erop klikt, kun je het proces in detail volgen. Is daar iets bij te zien?
Ik lees nu het andere bericht in deze vraag.
Dat zou ik eerst oplossen. Waarschijnlijk wordt dan ook deze vraag opgelost.
Jawel. Werd vandaag door Ziggo gebeld. PC overgenomen door hen. Het werkte wel door in de browser Google Chrome en via de site van Ziggo een nieuw account aan te maken. Dus dat is nu opgelost. Dank voor het meedenken.
Nu heb ik een ander probleem(pje) in de email. al een apart verzoek richten.
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club