SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
E-mail werkt niet na update
Geplaatst op 15 april 2019 om 13:30 door Henk N B Fer

ik kan wel iets vragen, maar een antwoord ontvangen is moeilijk, want sinds mijn laatste update
werkt mijn mail niet meer. Ik heb een mail aan mij zelf gestuurd maar die kwam niet over
ALARM ALARM
Henk N B Fer

13 reacties
BenW zegt:

Welk mailprogramma gebruik je?

15 april 2019 om 13:59.
wim1347 zegt:

dit had ik ook ik heb gmail en safeonline van ziggo viruscanner de viruscanner met in geschakelde browser extentie daar deed mijn mail het niet meer op nadat ik die uitgeschakeld had ging het wel

15 april 2019 om 15:05.
Willem-B zegt:

Kun je de mail wel in de Webmail zien?

15 april 2019 om 18:16.
wim1347 zegt:

ja ik zag de mail maar ging niet open ik gebruik gmail

15 april 2019 om 18:33.
LeoG zegt:

Het probleem van Henk wordt m.i. zo wel op een zijspoor gezet. :-((
 

15 april 2019 om 19:41.
Henk N B Fer zegt:

LeoG heeft helemaal gelijk.
Wat Ben W betreft, W mail

18 april 2019 om 15:57.
Henk N B Fer zegt:

Voor Willem B
Welke Webmail

18 april 2019 om 16:02.
BenW zegt:

Goed, Mail voor Windows 10 dus.
Dan zijn de opties als volgt:
* Als het een IMAP-mailaccount betreft, verwijder deze dan uit Mail W10 en voeg het daarna weer toe.
* Mocht je twijfelen of het een IMAP of POP mailaccount betreft, zoek dan eerst de instellingen op bij de mailprovider.
* Bekijk de mail in de browser. De meeste mailproviders hebben ook een omgeving waarin je de mail kunt bekijken in een browser. Dit noemen we Webmail.

18 april 2019 om 16:38.
HenkWielink zegt:

@Henk N B Fer : je laatste 2 berichtjes roepen meer vragen op dan ze beantwoorden, even wat extra info voor jou:

Bedoel je met W mail de Windows 10 mail app ?

Welke Webmail ? dat is afhankelijk van over welk mailadres (dus provider) je het hebt.
Mail kun je lezen via een speciaal programma , daar zijn er heeeel veel verschillende van en de Windows 10 mail app is bepaald niet de beste. In het mailprogramma worden zaken ingesteld, soms automatisch soms handmatig en dat kan de oorzaak van een probleem zijn.
Maar elke mailprovider heeft ook webmail , dwz dat je direct in de webbrowser de mail leest en dat werkt normaliter altijd wel.
Als je bv een mailadres hebt xxx@outlook.com dan ga je in de browser naar outlook.com en je logt in met je username en wachtwoord , bij gmail ga je naar gmail.com , heb je kpn mail dan ga je naar kpnmail.nl en bij ziggomail ga je naar https://mail.ziggo.nl/appsuite/ of naar ziggo.nl en klik dan rechtsboven op ziggo mail.

18 april 2019 om 16:47.
Willem-B zegt:

@Henk N B Fer:
Om even antwoord te geven op je reactie van 18 april 16:02:
als je wilt inloggen op je Webmail van Gmail dan kun je dat doen door de volgende. Link aan te klikken en daar je mailadres en wachtwoord in te vullen.
Google account
rechts boven in het scherm zie je een pictogram met puntjes en als je daar op klikt krijg je een Gmail pictogram te zien. Daarmee kom je in je Gmail Webmail.

19 april 2019 om 21:03.
BenW zegt:

@Willem-B; Henk NB Fer heeft nog niet genoemd om welke mailprovider het gaat. Beetje voorbarig dus om er vanuit te gaan dat het Gmail betreft. Laten we eerst even afwachten op zijn antwoord hierop.

19 april 2019 om 21:27.
Willem-B zegt:

@BenW; die conclusie had ik naar aanleiding van vorige topiqs van Henk getrokken. Misschien beter om even een reactie af te wachten. Het probleem is nog niet helemaal helder. Henk heeft meerdere mailaccounts.

19 april 2019 om 22:07.
Niekie zegt:

Als je nog steeds Kaspersky gebruikt Henk, mik dat er eens af.

Niek

20 april 2019 om 12:16.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club