SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mail in Windows 10
Geplaatst op 1 augustus 2019 om 09:58 door Karen

Sinds deze morgen lijkt Mail van W10 plots 'verdwenen'. In het mail venster is er enkel nog de volgende melding :
+ nieuwe e-mail
- accounts
en verder alleen nog het zoekvakje.
Ik kan wel inloggen via Outlook.live.com en alle berichten lezen.

5 reacties
Dirk Boom zegt:

Ik zou eerst de computer eens herstarten. Ook kan het zijn dat er een update aan de gang is. Dat is te zien bij de instellingen-updates. Als dat zo is, dan even wachten.

1 augustus 2019 om 10:59.
Karen zegt:

Ik heb de computer al heropgestart, maar dat geeft geen verbetering.
Zou ik via 'instellingen/accounts beheren' iets kunnen wijzigen of aanpassen ? Daar staat mijn Outlook adres vermeld evenals mijn provider-adres. Dit laatste geeft wel de melding : Systeemfout : e-mail kan niet worden opgehaald. Maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat Outlook niet werkt. De laatste dagen opende de inkomende berichten nl. ook heel traag en werd er steeds gevraagd om de contacten in te schakelen. De meeste apps zijn namelijk uitgeschakeld. Na het inschakelen van contacten veranderde er echter niets.
Misschien toch maar beter nog een paar dagen wachten ?

1 augustus 2019 om 13:17.
Dirk Boom zegt:

Uitschakelen van standaard apps is iets wat misschien wel kan maar waar Windows mogelijkerwijs van verstoord kan raken. Ik heb daar echter geen ervaring mee omdat ik nooit apps uitschakel, hooguit gebruik ik ze simpelweg niet en zet ik ze niet in het startmenu en/of in de taakbalk. De apps mail, agenda en personen zijn met elkaar verbonden, daar zou ik niet mee rommelen.
Je kunt proberen om de app te repareren.
Ga hiervoor naar de instellingen, kies apps en klik daar op de app Mail en Agenda. Je ziet dan de keuze 'geavanceerde opties'. Via deze weg kun je ervoor kiezen om de app opnieuw in te stellen.

1 augustus 2019 om 13:46.
Karen zegt:

Om het kort en bondig uit te drukken : GELUKT !!
De betrokken apps op 'aan' gezet -computer heropgestart en de e-mails stroomden weer binnen.
hartelijk dank.

1 augustus 2019 om 14:31.
Dirk Boom zegt:

Dat is snel gelukt, gefeliciteerd en dank voor het melden.

1 augustus 2019 om 18:28.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club