Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Instellingen voor ***@iaf.nl
Geplaatst op 13 augustus 2019 om 19:11 door Wim Beuk

De mail accounts ***@iaf.nl worden uitgefaseerd volgens een bericht van Novoserve.
Verdere gegevens worden niet gegeven en er is nauwelijks iets over te vinden.
De gebruiker maakt alleen gebruik van webmail. Weet iemand de server instellingen hiervoor?
Mevrouw wil graag over stappen op Gmail, maar wil wel alle oude mail bewaren.

5 reacties
Dirk Boom zegt:

De vraag begrijp ik niet helemaal want voor webmail heb je geen serverinstellingen nodig.
Is al contact opgenomen met support van Novoserve? Zie website.

13 augustus 2019 om 22:49.
Wim Beuk zegt:

Bedankt Dirk,
We zullen nog contact opnemen met Novoserve,
De serverinstellingen wilde ik graag uit voorzorg, om eventueel via thunderbird en mailstore de data veilig te kunnen stellen.

14 augustus 2019 om 09:28.
Dirk Boom zegt:

OK. Ik heb mbv google gezocht, de serverinstellingen staan op meerdere websites vermeld. Bijv. deze website. Ook deze.
De 2e meldt het net iets anders dan de 1ste dus dat wordt nog wat rondneuzen en uitproberen.

14 augustus 2019 om 09:37.
Wim Beuk zegt:

Contact met support@novoserve.com goed verlopen, ze hebben mailforwarding ingeschakeld.
Dit geeft wat meer tijd om zaken goed te regelen. Thunderbird was al geinstalleerd en mailstore heeft gewerkt.
bedankt voor het mee denken.

14 augustus 2019 om 19:35.
Niekie zegt:

Novoserve is geen provider volgens mij, maar een webhosting bedrijf.
Niet dat iemand dat hier zegt, maar voor de duidelijkheid.

Niek

14 augustus 2019 om 19:42.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club