Berichtdetails
Sinds een aantal weken heb ik problemen met mijn mailprogramma van Outlook. Of een mailtje komt helemaal niet binnen of het is even zichtbaar en verdwijnt dan heel snel en is vervolgens nergens terug te vinden. Dus ook niet in de Spam.
Wie weet raad?
een gokje
er zijn een aantal instellingen die iets dergelijks zouden kunnen veroorzaken
Je kunt bij de instellingen voor Postvak in instellen: met prioriteit (dat is mogelijk automatisch aangezet) dan zie je alleen berichten van contacten en om de rest te zien moet je op Overige klikken bovenin.
Ook staat er bovenin een "Filter" , daarmee zijn een aantal keuzes in te stellen bv je ziet alleen ongelezen berichten (dus zodra je even naar een bericht hebt gekeken verdwijnt het want het is niet meer ongelezen)
Gaat het om Outlook uit Office of om Outlook.com (dus via de webbrowser)?
Ik denk toch dat de mail in een andere map belandt. Misschien zijn er 2 spamboxen ('junk' kan het ook heten).
Probeer eens (op naam bijv.) te zoeken m.b.v. het vergrootglaasje.
Vraag: wordt er op de computer 1 e-mailprogramma gebruikt of meerdere?
Er kan ook sprake zijn van een virus. Dat is te controleren door malwarebytes te draaien.
Een andere mogelijkheid is corruptie van het Outlookbestand dat op de computer staat.
Hartelijk dank voor uw reacties. Ik heb besloten de hulp in te roepen van de helpdesk.
Dank voor de terugkoppeling. Succes met het oplossen, dat gaat wel lukken.
Het stellen van een vraag in een forum schept ook de verwachting bij de lezers dat we de oplossing te lezen krijgen , ook door een helpdesk tzt lijkt mij?
Zie nu dat de mail van fred612 niet in mijn mailbox wordt aangekondigd (dat is dus het probleem) maar wel via deze site.
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club