SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mail outlook
Geplaatst op 20 september 2019 om 07:48 door huberts

Als ik mijn mail bekijk in outlook dan vliegt outlook er weer uit na het begin scherm en moet ik weer inloggen kan dit komen door een update van Windows of zijn er andere problemen

5 reacties
Mrooie zegt:

Hallo Huberts,

Het kan zijn dat je wachtwoord verlopen is of gewijzigd, je kan even kijken als je inlogt via de browser of het dan wel werkt.
Er is wel pas een Microsoft update voor Office uitgebracht, ik zou in eerste instantie proberen in te loggen via de webbrowser.

Mvg,

Mark

20 september 2019 om 08:43.
Dirk Boom zegt:

Wordt de mail bekeken via Outlook uit Office of via de website Outlook.com dus m.b.v. de webbrowser?
- Betr. Outlook uit Office: is het eenmalig dat het stopt of gebeurt het vaker? Als het vaker gebeurt: Outlook is te repareren.
- Bij werken via Outlook.com dus via de webbrowser: welke webbrowser betreft het?

20 september 2019 om 09:49.
huberts zegt:

via de browser lukt het wel ik heb nu Outlook gerepareerd gaat tot nu toe goed dank u voor de reacties we kunnen weer verder

20 september 2019 om 11:57.
Dirk Boom zegt:

Bedankt voor de terugkoppeling, dat is mooi snel opgelost.

20 september 2019 om 12:11.
fennydevries zegt:

ik had ook problemen met de Outlookmail. Die zijn opgelost door een medewerker van de Helpdesk. Bleek dat er iets teveel emailfilters aangevinkt waren. Nu werkt het weer prima.

22 september 2019 om 10:31.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club