SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
email terug zien in groepen met Quicknet adres van Ziggo
Geplaatst op 25 september 2019 om 15:08 door Greta47

Hoi, ik zie mijn eigen mail niet meer terug in de groepen met quicknet van Ziggo. Hoe kan ik dit veranderen?

9 reacties
Helma-B zegt:

Ik ben lid van de Mailgroep Foto van SW en kreeg laatst een mail daarover.
Heb jij niet gehad?
"Korte" samenvatting:
"Let op !! quicknet, casema en upcmail

Speciaal voor leden met een e-mailadres bij : quicknet, casema en upcmail
en problemen hebben met de ontvangst en/of verzending.
De problemen met quicknet, casema en upcmail spelen nog steeds.
Leden zien hun eigen mails in de mailgroep niet terug en hun mails
komen bij andere leden vaak in de map met ongewenste mails terecht.
Het ziet er niet naar uit dat dit nog gaat veranderen.
Inmiddels zijn veel leden overgestapt naar een ziggo-adres.
Ga naar:
www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/beheren
en klik op E-mailadres aanmaken.
Log in en volg de aanwijzingen op het scherm.
Als dat gelukt is, ga naar Mijn mailgroepen
www.seniorweb.nl/mailgroepen/mijn-mailgroepen
Log zo nodig in.
Vink de mailgroep aan en klik op 'Bewerken'.
Pas het e-mailadres aan en klik op 'Opslaan'.

Daarna kan men aan de mailgroep meedoen met het ziggo-adres als afzender.
Leden zullen hun eigen mails terug zien en de andere leden
zullen de mails gewoon in de inbox ontvangen."
Hoop dat dit helpt.

25 september 2019 om 15:34.
Greta47 zegt:

dankjewel, dit berichtje was ik kwijt, had er nooit eerder problemen mee. Ik ga het proberen.

25 september 2019 om 15:41.
Helma-B zegt:

Graag gedaan. Succes.

25 september 2019 om 15:42.
Greta47 zegt:

Het omzetten in een Ziggo-email-adres is gelukt en het veranderen bij seniorweb ook maar ik krijg nog steeds niet mijn mail in de groep te zien want het 1e emailadres blijft het hoofd-emailadres bij ziggo. Ik ontvang nu alle mails behalve die van mij gestuurde, jammer

26 september 2019 om 16:42.
Helma-B zegt:
Je testmail gezien in de mailgroep Foto, maar krijg je hem ook weer terug?
26 september 2019 om 19:40.
Helma-B zegt:

Hallo Greta.

Ik heb de 26e gereageerd op jouw testmail (met Ziggo adres).
Wil je even laten weten of je die ook weer teruggezien hebt?

P.S.
Als ik je vanuit de club een mail wil sturen, staat daar nog het Quicknet adres.

29 september 2019 om 00:10.
Greta47 zegt:

Hoi Helma, bij mij is dit probleem nu opgelost. Eerst wilde het niet lukken met de nieuwe Ziggo-account maar nu lijkt het o.k. Bij de mailgroepen sta ik nu ook met het Ziggo-adres. Probeer het nog eens vanuit de club. Dankjewel en de groetjes van Greta

29 september 2019 om 09:40.
Helma-B zegt:

Ik heb je een testmailtje gestuurd via de Club..
Komt zo te zien goed over.
Krijg em niet retour.

29 september 2019 om 10:50.
Helma-B zegt:

Na overleg met Greta47 sluit ik deze vraag.

29 september 2019 om 16:47.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club