SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Emailadressen verdwenen
Geplaatst op 4 oktober 2019 om 19:02 door jaimita

Ik had op de balk een icoon en als ik daarop klikte kwam ik bij mijn email adressen. Dar icoon is verdwenen en hoe kom ik nu bij mijn emailadressen

14 reacties
jaimita zegt:

Ik denk dat ik hulp nodig heb want ik kan ook geen email ontvangen.

Tel nummer verwijderd door beheerder (MaritaA)

4 oktober 2019 om 19:04.
MaritaA zegt:

@jamita

Het is niet de bedoeling om in de clubs (die openbaar zijn) je privégegevens te vermelden.
Geen tel. nummers
Geen achternamen
geen adressen, woonplaats en postcodes
geen bankrek. nummers
Geen mailadressen.
Geen Sw lidnummers
Geen wachtwoorden

Als je hulp aan huis wil of een ander soort hulp van Seniorweb, ga dan naar de Homepagina van SW en kies in het menu PC Hulp, er zijn diverse mogelijkheden. per telefoon, per internet, aan huis.
Maak een keuze.

In de clubs, wordt geprobeerd een vraag via berichten op te lossen/ je te helpen.

4 oktober 2019 om 19:22.
jaimita zegt:

Mijn laptop werkt wel normaal

4 oktober 2019 om 19:33.
Niekie zegt:

Jaimita: Met welk e-mail programma bekijk je de e-mail.
Hoe ziet het laatste stukje van het e-mail adres er uit? (alleen het stukje dat na de @ staat.

En landelijk zijn er de laatste week een aantal behoorlijke storingen (geweest) bij diverse providers, waaronder onder andere Ziggo en KPN.

Niek

4 oktober 2019 om 21:51.
jaimita zegt:

Volgens mij gewoon windows10 mail. Ik heb @ziggo.nl en @live.nl @gmail.com

4 oktober 2019 om 22:00.
Niekie zegt:

Hier een overzicht van de storingen bij Ziggo van de afgelopen 24 uur.

alls storingen Ziggo

Dus ik zou het even afwachten.

Niek

4 oktober 2019 om 22:13.
jaimita zegt:

Dan wachten we maar even af. Mijn laptop werkt goed

4 oktober 2019 om 23:11.
MaritaA zegt:

@Jaimita, je vraag is dat je je icoon met emailadressen kwijt bent.
Maar even later verandert de vraag naar het niet kunnen verzenden van email.

Wat is de bedoeling verder?

beheerder MaritaA

5 oktober 2019 om 11:57.
jaimita zegt:

Klopt, ik kan niet verzenden omdat al mijn emails weg zijn. Niet van mijn laptop

5 oktober 2019 om 14:46.
Willem-B zegt:

Om intussen even te kunnen werken met mail kun je als alternatief via de browser naar de Webmail van je mail accounts. Je moet dan wel je mailadressen met bijbehorende wachtwoorden kennen.
Je Gmail account: https://accounts.google.com/login?hl=nl

Je Ziggo account:
https://mail.ziggo.nl/appsuite/

Je Microsoft (Live) mailaccount:
https://outlook.live.com/owa/

5 oktober 2019 om 19:20.
jaimita zegt:

Ik heb voor Zaterdag een student besteld, kijken wat die er van bakt

6 oktober 2019 om 11:26.
HenkWielink zegt:

Seniorweb hulp is een stuk goedkoper dan een student

6 oktober 2019 om 11:51.
Dirk Boom zegt:

Het icoon op de taakbalk was óf een e-mailtoepassing óf een link naar de webbrowser (waarmee je dan bij de e-mail kwam).
Als het een e-mailtoepassing was, dan is deze in de lijst met apps te vinden die tevoorschijn komt als je op de Windowsknop klikt. Als je met de rechter muisknop op de betr. app klikt, dan komt er een menu. In dit menu staat o.a. 'aan de taakbalk vastmaken'. Het kan zijn dat je eerst de keuze 'meer' moet maken voordat dit tevoorschijn komt. Maak de gewenste keuze (linker muisknop) en de e-mailtoepassing staat weer op de taakbalk.

6 oktober 2019 om 11:58.
jaimita zegt:

Ik heb dar al gezocht maar daar kan ik niets vinden,vraag mij af hoe ik dat opnieuw kan installeren

6 oktober 2019 om 12:30.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club