Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Gebruik Outlook 2019
Geplaatst op 2 februari 2020 om 22:05 door ephoen

Ik gebruik sinds een half jaar het nieuwste outlook email programma wat onder het nieuwste office programma valt,ik heb een probleem dat als iemand mij een mail stuurt met een gmail emaladres dan komt deze in de spam terecht.
Ik heb al van alles geprobeerd ,maar heb het nog niet opgelost.
Hoe moet ik handelen?!
Ep Hoen

20 reacties
ephoen zegt:

Hier door krijg ik niet alle emails op mijn telefoon terecht.

2 februari 2020 om 22:07.
Dirk Boom zegt:

Op de telefoon? Dan is het een Androidvraag of een Applevraag.

2 februari 2020 om 22:11.
ephoen zegt:

mails van "gmail" emailadressen komen in de spam en die kan ik dan niet onvangen op mijn telefoon

2 februari 2020 om 22:17.
Dirk Boom zegt:

Dat klopt wel, want alle e-mails komen op elk apparaat in dezelfde map terecht, al zou de smartphone zo kunnen zijn ingesteld dat de spammap niet wordt gesynchroniseerd.
Maar de vraag lijkt mij: waarom komen de mails afkomstig van gmailadressen in de spammap terecht?
Betreft het ALLE mails van gmailadressen of mails van een specifieke afzender?

2 februari 2020 om 22:21.
ephoen zegt:

alle mails van gmail.com

2 februari 2020 om 22:22.
Dirk Boom zegt:

Dat is een lastige.
Want waar worden de afzender-gmailadressen als spam in de spammap gezet?
Dat kan al bij de eigen provider zijn, in Outlook 2019, of in een ander mailprogramma.
Ergens staat het spamfilter te strak afgesteld.
Voor Outlook is het uitgelegd op deze pagina.

Waar zit het ontvangende mailadres? (het gedeelte na @)

2 februari 2020 om 22:33.
ephoen zegt:

Dank U

2 februari 2020 om 22:38.
Freedom zegt:

Ik werk ook met Outlook 2019 uit het Office pakket èn Gmail die ik ook geïntrigeerd heb in Outlook, maar voor jou probleem moet je toch echt “inloggen in gmail zelf”

Ik denk dat dit de oplossing is; Lees dit eens,
( klik op de bovenstaande link)

3 februari 2020 om 17:43.
Freedom zegt:

@ephoen, wij zullen het zeer op prijs stellen wanneer je een reactie geeft of het nu wèl of niet gelukt is.

4 februari 2020 om 11:56.
ephoen zegt:

Het zijn de emails die naar mij toegezonden worden met een @gmail.com ,die worden in de spam geplaatst.

mijn eigen @gmail.com is niet gei tegeerd in de outlook

4 februari 2020 om 12:07.
Freedom zegt:

@ephoen, lees mijn bericht van 3 februari 17:43 uur nog eens goed en klik dáár op die link.
Zo kan je het probleem oplossen.

4 februari 2020 om 12:21.
ephoen zegt:

Dank
Ik ga het proberen

4 februari 2020 om 12:24.
Dirk Boom zegt:

De link van @Freedom gaat over een ontvangend gmailadres. Maar het betreft hier een ontvangend niet-gmailadres dat in Outlook 2019 is opgenomen.
De melding is verder dat de afzenders van de berichten gmailadressen zijn. Die gaan in Outlook of al bij de provider van het ontvangende mailadres meteen naar spam.
Het betreft dus een afstelling in Outlook 2019 of bij de provider van het ontvangende mailadres.

4 februari 2020 om 16:41.
Freedom zegt:

Ja het zit inderdaad in Outlook 2019 of bij de provider.
Ik zat verkeerd.

Vraag ;
Zitten in die e-mails die jij in je spammap ontvangt ook bijlagen bij??

Zo ja, vraag dan eens aan die verzenders of ze vanaf hun gmail eens een e-mail ZONDER BIJLAGEN aan jou gewone e-mail adres willen verzenden.
Dan eens kijken in welke map deze e-mails binnen komen!!

En laat dit dan hier even weten,

Anders;
Controleer de instellingen van je mail-account van de provider in Outlook 2019 eens, verwijder het account en voer deze helemaal opnieuw in.
Misschien staat er ergens een komma i.p.v een punt in de instellingen waar je overheen kijkt.
Zijn er in de webmail van de provider wijzigingen aangebracht??
Welke provider ? ( Ziggo / KPN / Tele2 of andere.)
Heb je in Outlook 2019 "bestand> opties voor Outlook> email iets gewijzigd?

Als dat allemaal niet lukt; verwijder Outlook 2019 van je computer en installeer Outlook 2019 dan weer helemaal opnieuw en voer ook je e-mailaccount opnieuw in.

“Voor elk probleem moet er toch een oplossing/ oorzaak zijn”

Ephoen, de bal ligt nu bij jou.
Suc6

4 februari 2020 om 17:28.
Freedom zegt:

Zie mijn aangepaste bericht van 4 februari 17:28 uur

5 februari 2020 om 09:37.
ephoen zegt:

Allen mijn dank

5 februari 2020 om 10:02.
inesz zegt:

Heb iets dergelijks gehad emails van caiway mailadressen gericht aan mijn outlook.com mailadres kwamen op mijn computor niet in de inbox maar in de junk box
Heb van alles geprobeerd bij instellingen in outlook mail
Oplossing bleek om naar de webmail van autlook.com te gaan en daar vertrouwde adressen in te voeren
Dat verhielp ook het zelfde probleem op mijn telefoon.
 

15 februari 2020 om 18:25.
Niekie zegt:

Is deze nu opgelost en zo ja hoe? Want daar leren we allemaal van.

Niek

16 februari 2020 om 12:47.
inesz zegt:

wat mij betreft is het opgelost

16 februari 2020 om 15:03.
Niekie zegt:

Jawel, maar ik lees dat graag van de vraag steller en zo ja hoe het bij hem/haar is opgelost.

Niek

16 februari 2020 om 15:15.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club