Berichtdetails
Een goede vriendin (ook lid van Seniorweb) zit met het volgende.
Er komt iedere keer een pop up met:
mailserver wachtwoord vereist
voer uw wachtwoord in voor mailadres <......>
op IMAP Kpnmail.nl
wachtwoord beheerder gebruiken
Deze melding komt om de haverklap terug. Hoe is dit blijvend te onderdrukken?
groet, Henk
Henk0605, als die vriend, die ook lid is van Seniorweb, het zelf eens probeert via PC hulp via Internet hier bij SW?
Bedoel je dan telefonische hulp of bezoek aan huis? Degene waarvoor ik het vraag is een "af en toe gebruiker" die soms wat opzoekt op het web en e-mail gebruikt. Dus niet de weg weet in de instellingen. 1 a 2 jaar geleden al eens huisbezoek gehad dat niet bracht wat er van werd verwacht. Is het een probleem als ik dit nu voor haar vraag? Ik kan haar lidnr. wel opvragen. Het beschreven incident heb ik zelf ook een keer gehad (jaren geleden) maar weet niet meer hoe ik het opgelost.
Wegens het coronavirus komt er niemand bij je thuis momenteel.
Staat op de website van SW en vermeld in de nieuwsbrieven.
Blijft dus over wat ik al schreef, of telefonisch een verzoek indienen en vragen of er iemand mee kan kijken op de PC.
Maar degene met de problemen zal dat zelf moeten doen.
Het is geen bezwaar dat je iets vraagt voor een ander, maar daadwerkelijk oplossen, loopt via het lid zelf, daar staat de PC.
Het is lief en behulpzaam van je, alleen praktisch werkt het niet
Je kan vragen aan SW of je voor diegene een hulpvraag in kan dienen, maar praktisch moet er ingelogd worden op de pc van diegene die het probleem heeft en dan stopt toch jouw interventie, lijkt me logisch.
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club