Berichtdetails
Enkele dagen geleden laptop naar fabrieksinstellingen terug>(kostteveel tijd/woorden om de reden uit te leggen)
Nu blijkt dat éen v.mijn 2mailaccounts van Home .......@home "verouderd" is.Komt geen email binnen en kan ook niets versturen.
Via Webmail geprobeerd hoe ik dat kan oplossen.Heb de "oplossingen" geprobeerd.
O.a. door ander wachtwoord, en nogmaals synchroniseren aan te klikken.
Eerste ...@homeaccount gebruik ik voor algemene zaken, en het 2e voor meer persoonlijke.
Gelukkig had ik het destijds wel gesynchroniseerd naar mijn Tablet, zodat ik de mails daar kan ontvangen en dat werkt wel nog.
Ik vermoed dat het met de app MAIL te maken heeft.
Mijn tablet gebruik ik echter niet zo vaak en tot voor kort had ik dus mijn account onder elkaar in de app MAIL staan.
Hoe kan ik het oplossen??
Dank.Mariska
Onderdeel van Ziggo tegenwoordig dus misschien op ziggo webmail site?
Als het mailadres in de app Mail staat, dan werkt het 't snelste om het account daar te verwijderen en vervolgens weer opnieuw in te brengen, wel met het gewijzigde wachtwoord.
Je kunt ook eerst eens klikken op de melding 'verouderd', misschien is alleen het wachtwoord het probleem en kun je het meteen al aanpassen.
Mijn ervaring is dat alleen opnieuw het oude wachtwoord invullen voldoende is/was.
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club