Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Handtekening plaatsen
Geplaatst op 12 mei 2021 om 18:45 door Harie

Ik heb van een verzekering mail ontvangen en die moet ik digitaal onderteken. Hoe doe je dat?

4 reacties
ctjacobs zegt:

Dat moet je je verzekering vragen. Alleen zij weten welke digitale handtekeningen ze erkennen. Neem eens een kijkje op www.cacert.org/ Ik weet vrij zeker dat je verzekeringsmaatschappij hun digitale handtekeningen _niet_ erkent maar het geeft je een indruk hoe het werkt.

12 mei 2021 om 20:04.
DirkB zegt:
In de mail van de verzekering moet vermeld staan hoe zij het accoord/de ondertekening willen ontvangen. Zit er een link bij de mail?
12 mei 2021 om 21:32.
fred612 zegt:

Meestal print maken van de verklaring van de verzekering , die ondertekenen , scannen of fotograferen en naar verzekering sturen. Soms mag er een handtekening foto in de verklaring en dat terugsturen.

13 mei 2021 om 10:50.
Harie zegt:

Is opgelost bij de verzekering

13 mei 2021 om 11:39.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club