Menu Zoek SeniorWeb 25 jaar

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Windows mail 10
Geplaatst op 29 september 2021 om 13:26 door HenkZ

Nieuwe laptop
Account alles in gevoerd krijg geen verbinding
Antwoord uw gegevens zijn bij zijn bij ons niet bekend

7 reacties
HaWee zegt:

heb je wel internetverbinding?
Wat voor account ? wat staat er achter @

29 september 2021 om 13:32.
DirkB zegt:

De foutboodschap duidt op een fout in het e-mailadres.
Heb je in Mail de juiste voorkeuze gemaakt? (dit is afhankelijk van het soort account zoals HaWee vraagt). Heb je hem zelf de gegevens laten bepalen of heb je het handmatig gedaan?

29 september 2021 om 14:09.
HenkZ zegt:

ik heb internetverbinding
achter @ kpnmail.nl

29 september 2021 om 14:37.
HenkZ zegt:

Ik de onderste account invoer gebruikt

29 september 2021 om 16:44.
DirkB zegt:

Dat klopt, en dan 'ander account' kiezen. Echter bij een xs4all mailadres heb ik recent ervaren dat Mail daarvan niet meer automatisch de juiste instellingen vindt (dat ging vroeger wèl goed). De oplossing is om de instellingen handmatig in te brengen. Op de website van KPN staat deze uitleg.
PS als het is gelukt: ik raad aan om hem bij 'synchroniseren' alle mail op te laten halen (standaard is het van de laatste 3 maanden). De handtekening is uit te zetten of te wijzigen.

29 september 2021 om 17:39.
HenkZ zegt:

Het is gelukt bedankt

29 september 2021 om 19:34.
DirkB zegt:

Mooi! Dank voor je terugkoppeling.

29 september 2021 om 23:30.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club