Menu Zoek SeniorWeb 25 jaar

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Email / outlook versturen
Geplaatst op 26 juni 2022 om 16:35 door boekels

Ik kan opeens geen emails meer versturen , maar nog wel zelf ontvangen. Hoe herstel ik dit?
Vast bedankt

5 reacties
RuudM zegt:

Sorry !
Deze reactie hoorde hier niet, dus verwijderd.
Ruud

26 juni 2022 om 16:45.
DirkB zegt:

Daar is meer informatie bij nodig.
1. Welk mailprogramma wordt gebruikt? (misschien Outlook uit Office: welke versie?).
2. Vanuit welk verzendmailadres wordt de mail verstuurd? (het gedeelte na @ )
3. Gaat het bij elke te versturen mail mis?

26 juni 2022 om 17:40.
boekels zegt:

Ik gebruik inderdaad Outlook uit Office 2016, Windows 10 , verzendadres casema.nl , en geen enkele email kan ik via de laptop versturen ,maar wel dus vanaf mijn I pad.

27 juni 2022 om 08:33.
DirkB zegt:

Hopelijk is dit Casema/Ziggo mailadres als IMAP ingesteld. In dat geval zou ik het op de laptop in Outlook 2016 verwijderen en weer toevoegen.
Op www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap staat hoe het weer toevoegen werkt.
Wat ook kan: in Outlook de instellingen van het mailadres controleren, m.n. de 'uitgaande server' instellingen.

27 juni 2022 om 08:51.
boekels zegt:

Vast bedankt voor uw reactie, ik ga er mee aan de slag. Vriendelijke groet

27 juni 2022 om 09:08.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club