Berichtdetails
Sinds 'n aantal dgn. heb ik problemen met de ePrintservice van HP. Door mij verstuurde opdrachten kwamen voorheen direct uit de printer. Nu duurt het uren of zelfs 'n dag voordat ze geprint worden.
Ik ontvang wel direct na 'n printopdracht 'n mail van HP waarin staat dat de afdruktaak is ontvangen en wordt voorbereid. Als ik naar de status kijk op hpeprintcenter.com dan staat daar mijn opdracht met de vermelding "in afwachting". Vervolgens duurt het uren of nog langer voordat de opodracht is geprint.
Hebben meer mensen die gebruik maken van deze eprintservice hier last van?
Frits
Niek, bedankt voor je info. Alles gechecked en alles lijkt ok te zijn. Ik verstuur de opdrachten vanaf mijn ipad. Printer is een HP 5520.
kortom, het werkt wel, alleen zeer vertraagd, terwijl ik voorheen onmiddellijk de prints ontving.
Frits
Rare vraag maar de ipad is wel verbonden met je eigen netwerkje?
Niek
Jazeker, anders kunnen de mails toch niet worden geprint. Ook al duurt het uren voordat er geprint wordt.
Frits
Nou ja er zijn ook Ipads met G3 en dan zou het langer kunnen duren. Ik kan ook geen duidelijk oorzaak vinden.
Inprincipe mail je naar je printer (die heeft een emailadres) dus ergens in de samenwerking gaat iets enorm traag.
Niek
Is het niet mogelijk de printer vanuit een app op de iPad aan te sturen? Zelfde netwerk? Via email: zit er een Max bestandsgrootte aan dat het daarom zo lang duurt?
Begin er toch aan te denken dat er iets niet in orde is bij het hpeprintcenter.
Zojuist een aantal prints ontvangen zonder te hoeven wachten. Nu stagneert het weer. Heeft niet te maken met bestandsgrootte van de mail. Mijn verbinding werkt prima. Status op hpecenter is opnieuw "in afwachting".
Ga het hpecenter om raad vragen. Zodra ik van hen de oplossing heb laat ik dit weten.
Frits
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club