SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
e-mail
Geplaatst op 10 augustus 2014 om 15:52 door plieger

Ik heb een vraag.

Als ik een mail verzonden heb staat bij ''verzonden items''

bij sommige niets,en bij sommige ''e-mail verzenden''

Hoe kom ik nu te weten,of die daadwerkelijk zijn verzonden

Knipsel222.JPG
7 reacties
RuudM zegt:

Als er staat "email verzenden" betekent dat ook dat het programma probeert een email te verzenden.
Misschien is die wel veel te groot en lukt het niet. ?
Een echt verzonden email staat aangegeven in de map verzonden items  !

Ruud

10 augustus 2014 om 16:06.
plieger zegt:

Ruud,

Hij staat in de map''verzonden items''

Misschien heeft het vaker voor gestaan,maar nu valt mijn oog er

nu op.Het zijn toevallig mails met een bijlage 

 

 

10 augustus 2014 om 16:15.
Niekie zegt:

Het lijkt wel of dat " verzonden" in de onderwerp regel staat.

Kan je WLM via het tabblad "beeld" even op "leesvenster onder berichtenlijst weergeven"  zetten.  Dan wordt het allemaal iets duidelijker denk ik. (graga nog een plaatje dan)

Je kunt hem later weer terug zetten zoals ie nu staat ingedeeld.

Niek

10 augustus 2014 om 21:18.
plieger zegt:

Niekie,

We laten het onderwerp maar rusten

10 augustus 2014 om 22:21.
Niekie zegt:

Je stelt een vraag. De vraag is nog niet opgelost en je geeft het op?

Komen de verzonden mailtjes wel aan?

 

Niek

10 augustus 2014 om 23:41.
plieger zegt:

Ik denk dat het opgelost is.

Vermoedelijk is er een storing bij Ziggo geweest.

Ik heb verschillende keren een e-mail naar mij zelf

gestuurd,zowel met powerpoint als zonder,ik kan geen

fout meer ontdekken.

Bedankt voor de hulp

11 augustus 2014 om 09:21.
Niekie zegt:

Oke duidelijk. Bedankt voor het terug melden

 

Niek

11 augustus 2014 om 13:48.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club