Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
account Inbox
Geplaatst op 17 november 2014 om 15:35 door Anneke946

Hallo allemaal.

Al jaren werk ik o.a. met Inbox.com. Op de i-pad stonden ineens meer dan 7000 mails om te openen. Ik heb mijn wachtwoord voor de zekerheid, veranderd. Nu kanik wel op de side van Inbox.com naar mijn e-mail maar die worden niet meer doorgestuurd. Wil dus de e-mails van Inbox weer in WLM krijgen ( KPN is onze privider)

Ik kan ergens de 'settings'van de smtp etc. vinden. Wie weet het?

Vast bedankt!

8 reacties
Jan.Koll zegt:

Verander het huidige wachtwoord bij WLM voor je INbox-mail (en dan bij POP c.q. IMAP en niet bij SMTP!) eens in het nieuwe dat je voor Inbox maakte....

Jan

17 november 2014 om 21:29.
Niekie zegt:

Jan: Elk email account heeft toch maar één wachtwoord. Dat geldt toch voor zowel inkomende (pop/imap) als verzonden (smtp) mail via de server.?

Het is toch niet zo, dat het ww van de pop server anders kan zijn dan de smtp server, van 1 en hetzelde account?

Anneke moet alleen opletten dat ze alleen het ww van het inbox.com account wijzigt dacht ik.

Niek

17 november 2014 om 21:49.
Anneke946 zegt:

Ja ik hoef maar 1 x het wachtwoord te wijzigen. Maar helaas bij het ophalen van mails, vraagt hij telkens weer om het wachtwoord. Uiteindelijk komt dit scherm te voorschijn.

In de Inbox op de website is alles weg: geleegd. Op WLM heb ik de zware mails al verwijderd, maar het bericht komt nog steeds.

errorinbox.jpg
17 november 2014 om 23:36.
Dirk Boom zegt:

Als de e-mails er niet meer zijn op inbox.com, dan staan ze OF op een PC (i-pad?) of ze zijn echt weg. Betr. WLM: als daar geen e-mails meer staan, dan de account verwijderen en vervolgens weer toevoegen. Misschien echter is PC Hulp een beter idee want 7000 mails op de i-pad .... dat is wel veel tenzij er jarenlang niets is weggegooid of tenzij in WLM verwijderde e-mails nooit op de site verwijderd zijn geweest.

18 november 2014 om 00:26.
Niekie zegt:


Wel het vinkje gezet bij "Wachtwoord onthouden" Anneke?

Niek

18 november 2014 om 01:17.
avatar
Ex-lid zegt:

Heb je gezien dat de melding ook zegt dat je mailbox vol zit ('data limit reached')? Misschien is dat wel de reden dat er niets meer ontvangen kan worden...

18 november 2014 om 07:01.
Anneke946 zegt:

Maar ik doe niets anders dan opruimen,weggooien. Op de i-pad is alles al weg! Maar ook daarkomt niks binnen.

Natuurlijk zet ik wel een vinkje bij Wachtwoord onthouden!

18 november 2014 om 08:30.
avatar
Ex-lid zegt:

Ik probeer ook maar te helpen, Anneke... Dat alles op de iPad weg is zegt nog niet dat dan je mailbox bij my.inbox.com leeg is. Heb je al via webmail gecontroleerd of niet alleen de mails verwijderd zijn maar ook de prullenbak geleegd is?

Heb je trouwens al contact opgenomen met hun helpdesk? ( http://www.inbox.com/support.aspx ) Dat moet wel in het Engels, denk ik...

 

18 november 2014 om 11:04.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club