SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet en cloud-Club
Geen berichten
Geplaatst op 21 september 2018 om 08:58 door Harie

Sinds een paar dagen krijg ik geen berichten meer te zien op deze website. Hoe kan ik die terugkrijgen?

Knipsel.PNG
20 reacties
nnsa zegt:

F5 paar keer proberen, of CTRL+F5, of internet cache wissen ?

21 september 2018 om 10:29.
Harie zegt:

Lukt niet. Probeer zelf eens of jij hem kunt openen.
Ik heb eens geprobeerd op mijn GSM maar ook daar krijg ik hetzelfde scherm. Dus ik geloof dat het probleem bij KPN zit.

21 september 2018 om 10:57.
nnsa zegt:

Probleem lijkt inderdaad aan de KPN kant te zitten.

21 september 2018 om 11:15.
HenkW zegt:

Storing bij KPN zie hier

21 september 2018 om 12:41.
Willem-B zegt:

Mocht je dat nog een keer tegenkomen dan is er nog een alternatief:
DNS instellen

21 september 2018 om 19:17.
nnsa zegt:

@WG-Beekhuis: dus bij U laden deze blokken van KPN vandaag wel ?

21 september 2018 om 19:27.
Willem-B zegt:

De sites Nu en NOS werkten prima. Het was een Netwerkprobleem bij KPN. Met de DNS omleiding kom je dan via andete routers op de gewenste Sites terecht.
Het werkt net al bij het spoor, naar Zwolle via Amerfoort of via Lelystad als er een spoor uitligt.

21 september 2018 om 20:21.
nnsa zegt:

Deze sites werken bij mij ook prima. Alleen de blokken worden niet gevuld bij KPN Vandaag. Bij U wel ?

21 september 2018 om 20:59.
Willem-B zegt:

Ik ben daar vandaag niet op geweest, dus ik zou het niet weten.

21 september 2018 om 22:32.
Willem-B zegt:

Ik heb zelf meerdere DNS servers ingesteld, zodat ik altijd de snelste verbinding heb en ook geen last heb van netwerkstoringen van mijn providers. Als je een Apple PC hebt kun je dat zelf ook eens proberen.
DNS omleiden.

22 september 2018 om 01:46.
Dirk Boom zegt:
@Harie, bedoel je dit:

Ik zie (via de smartphone) dat sommige maar niet alle pagina's leeg zijn. Je moet doorklikken, dan komt de inhoud.

Screenshot_20180922-074025_Edge.jpg
22 september 2018 om 07:48.
HenkW zegt:

@Dirk, wat ik begrepen heb wel zie 21 september 2018 om 12:41.

22 september 2018 om 09:33.
nnsa zegt:

@WG-Beekhuis: als je het zelf niet even hebt getest, hoe kun je dan vaststellen dat het een "DNS-probleem" is ? Volgens mij geen DNS-probleem, maar probleem bij KPN. Normaliter zijn deze witte vlakken gevuld met feeds.

22 september 2018 om 09:48.
Dirk Boom zegt:
Zullen we DNS even vergeten?
De oplossing bij deze KPN storing is doorklikken.
22 september 2018 om 09:55.
Willem-B zegt:

Ok Dirk, alleen bedoeld voor senioren die van technische experimenten houden.

22 september 2018 om 10:47.
HenkW zegt:

@WG-Beekhuis, ook dat wist ik niet van die DSN. Toch mooi meegenomen als je op dit forum wat rond snuffelt. Thx

22 september 2018 om 12:00.
Harie zegt:

KPN gebeld en het blijkt dat er toch ergens een storing is. Dirk dat doorklikken wist ik al maar het ging mij er dat je feeds ziet in de vakken.

22 september 2018 om 12:20.
Willem-B zegt:

K@NNSA, de Portalpagina van KPN is een webpagina die niet per definitie afhankelijk is van de goede werking KPN servers. Het ligt eraan hoe je netwerk verbinding gerouteerd is.
De KPN IX-NL storing 21-9-2018 is netwerkgerelateerd. Dat betekent ook dat je deze kunt omzeilen met een DNS patch.
overigens had KPN de routering zelf ook al aangepast om de impact van het probleem te verminderen.

22 september 2018 om 12:56.
nnsa zegt:

@WG-Beekhuis: niet onvriendelijk naar U bedoeld, maar ik denk / vind dat KPN maar moet zorgen dat hun content werkt voor haar bezoekers en de bezoekers NIET op moet zadelen met DNS-aanpassingen etc. , die 98% van de bezoekers niets zegt en ook niet zonder consequenties zijn om die 'zomaar' aan te passen aan bijvoorbeeld Google.

KPN heeft het in ieder geval nu weer voor elkaar om er alleen NOS Sport op te zetten. Dus toch wel wat aan de hand daar.....

22 september 2018 om 14:13.
Willem-B zegt:

Gelukkig dat het nu allemaal weer werkt.

22 september 2018 om 15:01.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet en cloud-Club?
Internet en cloud-Club