SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet en cloud-Club
Chrome?
Geplaatst op 22 maart 2019 om 15:47 door jaimita

Ik heb al jaren chrome. Als ik naar "mijnziggo"dan kon ik altijd mijn facturen enz bekijken. Nu krijg ik de mededeling Äi daar is iets mis gegaan" als ik over schakel naar edge dan lukt het wel. Ziggo gebeld en die weten van niets, zal wel aan de klant liggen. Heb chrome al verwijderd en opnieuw geinstalleerd zondee resultaat. Iemand enig idee?

12 reacties
HenkWielink zegt:

kijk hier even
https://community.ziggo.nl/mijn-ziggo-152/foutmelding-bij-het-inloggen-mijn-ziggo-ai-daar-ging-iets-mis-32557

Chrome is kennelijk even te streng voor cookies en Edge heb je minder streng afgesteld

een beetje dom dat Ziggo zegt van niks te weten, het staat op een site van hen. (maar het ligt inderdaad aan de klant , die wil niet te veel cookies)

22 maart 2019 om 16:36.
jaimita zegt:

Ik heb dit even gevolgd maar het zegt mijallemaal niet veel. Te ingewikkeld voor mij

22 maart 2019 om 17:11.
HenkWielink zegt:

er staat een keurig stappenplan om het zo in te stellen dat het wel werkt.
Ofwel even iemand er bij halen die dit voor je kan doen
of anders gewoon voorlopig bij Edge blijven om naar mijn ziggo te gaan.

22 maart 2019 om 17:15.
jaimita zegt:

Ik heb een wachtwoord manager enpass en dat werkt niet bij edge.

22 maart 2019 om 18:40.
BenW zegt:

Jaimita, Enpass werkt ook in Edge. Je kunt de extensie daarvoor hier halen. En, als je tenminste wilt dat e.e.a. standaard opstart in Edge, zul je deze als standaard moeten instellen.

22 maart 2019 om 18:49.
jaimita zegt:

Ik heb even gekeken bij "hier" maar dan raak ik algauw de weg kwijt. Ik heb eigenlijk alleen maar problemen met Ziggo.

22 maart 2019 om 20:38.
HenkZ zegt:

Heb je de Chrome Browser geschiedenis al eens gewist,
Zet deze op altijd.

23 maart 2019 om 09:52.
jaimita zegt:

Dat doe ik regelmatig

23 maart 2019 om 10:48.
MarjoV zegt:

Als u even belt met “hulp aan huis”, dan komt er iemand langs die dat voor u regelt. Ook dat is een service van Seniorweb.

23 maart 2019 om 11:05.
Niekie zegt:

En het tel. nr om dat aan te vragen is 0900 - 20 23 000.
Kosten PCHulp aan Huis
Omdat er een vrijwilliger bij u thuis komt, betaalt u een onkostenvergoeding van € 4,50 per uur met een maximum van € 25,-. Hier komen eventueel reiskosten bij à € 0,19 per kilometer (auto) en aantoonbare tol- of parkeerkosten, of de kosten van het openbaar vervoer (tweede klasse).


Niek

23 maart 2019 om 23:59.
jaimita zegt:

Ik zou teruggebeld worden door Ziggo. Nooit gebeurd. Op de site van community krijg ik alleen sarcastische opmerkingen. Ik heb een vraa: ik heb nu snelheid internet 200 mb. Ik ben een gewone internetgebruiker Kijk geen films o.i.d. Zou 100 mb niet voldoende zijn?

25 maart 2019 om 12:54.
Niekie zegt:

Jamita: Dit is een tweede vraag in dit topic. Nu gaat het over hetzelfde onderwerp,(Internet) dus laat ik het maar even zo, maar normaal moet u voor elke nieuwe vraag, ook een nieuwe vraag aanmaken.
100 Mb is inderdaad ruim voldoende voor uw gebruik.

Berheerder internet club Niek

25 maart 2019 om 13:02.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet en cloud-Club?
Internet en cloud-Club