SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet en cloud-Club
Geen internet
Geplaatst op 24 juni 2019 om 11:51 door Harie

Als ik bij ENRA inlog en vul dan de gegevens in van mijn e-bike zoals polisnummer, Merk, sleutelnummer enz. en klik dan op opslaan, dan mislukt dat om dat ik geen verbinding met het internet zou hebben.

7 reacties
nnsa zegt:

En is dat ook zo ?

24 juni 2019 om 11:56.
Harie zegt:

Ik heb wel een internet verbinding

24 juni 2019 om 12:03.
nnsa zegt:

En logt U in via een desktop-verbinding of via een smartphone ?

24 juni 2019 om 12:17.
Harie zegt:

De app heb ik gedownload van play store. Ik log in op mijn smartphone. Bekijk ik mijn profiel dan staan daar de gegevens in die ik eerder heb ingevuld en die heeft hij onthouden. Ga ik nu naar polissen en vul daar de gegevens en klik op opslaan dan heb ik geen internetverbinding

24 juni 2019 om 12:23.
nnsa zegt:

Heeft uw SmartPhone verder wel een internet-verbinding ? Zo ja, dan lijkt het een probleem in de App te zijn. ENRA dan benaderen.

24 juni 2019 om 13:27.
Harie zegt:

Gebeld met ENRA en het probleem zit al een jaar bij hun.

25 juni 2019 om 08:48.
nnsa zegt:

Bedankt voor de terugkoppeling. Hopelijk hebben ze hun andere processen beter op orde...

25 juni 2019 om 09:21.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet en cloud-Club?
Internet en cloud-Club