SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet en cloud-Club
geen bridge meer.....?
Geplaatst op 20 augustus 2019 om 20:14 door Mariska

Sinds enkele jaren gebruik ik het bridgeprogramma BIC maar enkele dagen geleden kan ik het wel openen maar werkt het niet óf heel traag, en verliest de internetverbinding.
Heb het programma al gedeïnstalleerd en opnieuw geInstalleerd, maar het probleem blijft bestaan.
heb al gemaild naar de helpdesk van BIC en men vermoedt dat het te maken heeft met een update van de beveiligingssoftware.en de instellingen veranderd zouden moeten worden.
Ik heb Internet Security van Kaspersky, maar ik zou niet weten hoe ik het bovenstaande probleem kan verhelpen.
Graag uw hulp.
Mariska

3 reacties
Niekie zegt:

(Ik heb zelf geen Kaspersky
Ik zou even in Kaspersky kijken naar de firewall instellingen. site.
En anders Kaspersky eraf mikken en gewoon Defender van Microsoft gebruiken, Die wordt momenteel als één van de beste getest.

Niek

20 augustus 2019 om 23:04.
Mariska zegt:

Djw Niekie.
Kaspersky eruit en windows defender erin: probleem is verdwenen.
Djw. nogmaals
Mariska

21 augustus 2019 om 11:57.
Niekie zegt:

Mooi opgelost!! Bedankt voor het terug melden.

Niek

21 augustus 2019 om 12:00.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet en cloud-Club?
Internet en cloud-Club