Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet en cloud-Club
TWITTER
Geplaatst op 29 juni 2020 om 14:37 door Geer80

Goedemiddag,
Plotseling is mijn Twitter account niet meer bereikbaar. Ik krijg de boodschap ACCOUNT OPGESCHORST. Wie kan mij verder helpen? Ik heb al een nieuw wachtwoord aangemaakt maar kom niet in Twitter.
Bedankt alvast,
Geer

6 reacties
HaWee zegt:

type eens in Google in
twitter account opgeschort
dan vind je een aantal sites o.a. van twitter zelf, deze dus
meestal is het dat twitter denkt dat je de regels hebt overtreden bv spam versturen of ander niet toegestaan gedrag (wil niet zeggen dat dat ook echt zo is , computers maken ook fouten) en je vind ook berichten van mensen waarbij dit gebeurd is en die na een aantal dagen weer in hun account konden. maar wachtwoorden veranderen etc helpt echt niet.

29 juni 2020 om 15:02.
Geer80 zegt:

HaWee ik heb dat allemaal gedaan, zelfs nu net nog. Steeds het antwoord: 'oeps er ging iets fout. Probeer het later nog eens' . Dat ben ik vanaf zaterdag al aan het proberen. Geen resultaat.

29 juni 2020 om 15:49.
HaWee zegt:

contact opnemen met Twitter via deze link en vragen wat er aan de hand is

29 juni 2020 om 15:55.
DirkB zegt:

Betreft het Twitter op de PC via de webbrowser of via een app op de tablet/smartphone?

29 juni 2020 om 23:58.
Geer80 zegt:

Dat laatste Dirk is het geval. HaWee stuurde een link om in contact te komen met Twitter. Maar ik zal je zeggen dat het vele malen eenvoudiger is om de bank van Engeland leeg te roven dan in contact te komen met de mensen van Twitter. 😁
Gegroet,
Geer

30 juni 2020 om 11:35.
DirkB zegt:
I.p.v. een bank leegroven zullen we het dan nog maar eens zelf proberen 😇
Via de webbrowser zou je kunnen proberen of je nog in Twitter kunt inloggen. Als dat wel lukt, dan gaat er dus iets mis met de app.
Als inloggen via de webbrowser niet lukt, dan zal het helaas met Twitter moeten worden opgelost.
Als het inloggen via de website wel lukt, dan kun je betr de app proberen:
- de cache van de app schonen. Misschien is dat al voldoende.
- met de account uitloggen en weer inloggen.
- de app verwijderen en opnieuw uit de Playstore halen.
30 juni 2020 om 12:05.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet en cloud-Club?
Internet en cloud-Club