SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Dropbox en problemen
Geplaatst op 8 mei 2016 om 22:19 door henk0605

06-05-16 later op de avond Dropbox geinstalleerd. 07-05 pc praktisch niet aangestaan/gebruikt.
08-05-16 kritieke fout: het startmenu werkt niet. Daarvoor (of daarna) ook een BSOD gehad: aulty_hardware_corrupted_page. Kaspersky gedraaid, malwarebytes ook. Geen bijzonderheden. Systeemherstel lukte niet want fout 0x80070005. sfc /scannow of een dism /online /cleanup-image / restorehealth zijn wel gedaan. Niets hielp.
Via Start en muisknop rechts Ccleaner gedraaid en daarna naar configuratiescherm en Dropbox verwijderd.
Alles werkt weer normaal. Het lijkt alsof ik meerdere problemen aan de orde stel, maar dat is afgeleid van de vraag of mijn ervaring met Dropbox bekend is en of het wellicht is te omzeilen. (W10 is het besturingssysteem).
Groet, Henk

5 reacties
Niekie zegt:

Heb je Drobbox is de Store van Microsoft opgehaald?
En ik zie zo snel niet hoe oud dit bericht is maar toch...

Niek

8 mei 2016 om 22:34.
henk0605 zegt:

Als ik het goed zie is het bericht van 16-12-15 en gezien mijn ervaringen nog altijd actueel !
Ik denk dat ik het buiten de store van Microsoft heb gedownload. Als ik het wel via de store gedaan had..... zou ik dan geen problemen hebben gehad? In de reviews die daar staan lijken de meningen ook verdeeld.
Het is wel jammer want Dropbox lijkt me wat klantvriendelijker dan OneDrive. Maar na de schone (her)installatie van W10 enkele weken geleden zit de schrik er goed in.

9 mei 2016 om 10:48.
Niekie zegt:

Ik had er nog weinig klachten over gelezen, maar ik zou zeggen, probeer het met de App uit de Store.
De foutcode bij systeemherstel wil zeggen dat er beveiligings software in de weg heeft gezeten. Dus als je dat wilt uitvoeren even de beveiliging software uitschakelen of verwijderen.

Niek

9 mei 2016 om 12:10.
henk0605 zegt:

Inmiddels vanmorgen ook nog een BSOD gehad (critical_structure_corruption (kdcom.dll). Ook de app van solitaire wilde niet starten. Systeemherstel deed het uiteindelijk nadat ik Kaspersky verwijderd had. Uitschakelen alleen was onvoledoende.
Alles doet het weer normaal. Dropbox uit de store wil ik nog wel een keer proberen. Maar de komende tijd heb ik de pc nodig voor zaken die niet kunnen wachten, dus hij moet het blijven doen. Als dat allemaal weer voorbij is ga ik weer aan dropbox denken.
Mijn melding kan als afgedaan worden beschouwd.
Niek bedankt weer je bemoeienis.
Groet,
Henk

9 mei 2016 om 19:16.
Niekie zegt:

Graag gedaan Henk en bedankt voor het terug melden.
Heb nog even gekeken naar de error melding "critical_structure_corruption (kdcom.dll""
Dat zou een driver probleem kunnen zijn. Mogelijk een USB driver probleem.
Maar nu eerst even het noodzakelijke werk maar afmaken.

Niek

9 mei 2016 om 21:09.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet-Club?
Internet-Club